رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود ،گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- کمیسیون خدمات و خدمات شهری افزایش تکدی گری را از معضلات شهر جهانی نام برد و آن را عامل ایجاد ناهنجاری ها و آسیب های زنجیره ای اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی دانست.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وزیر اسبق بهداشت گفت: مشکلات معیشتی فقط بخشی از مسائل و معضلات مردم در حاشیه شهرهاست و مسائل و آسیب های اجتماعی زیادی در این مناطق وجود دارد. جلوه های زشت مشکلات معیشتی مردم در این مناطق هر فطرت پاک انسانی را آزار می دهد.
خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانش آموزان شهر تهران افتتاح شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی، هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
اصفهان- معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن سالهاست در حال فتنه‌انگیزی میان مردم ما است، گفت: راهکار مقابله با همه آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است.
بر اساس مصوبه مجلس، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود به منظور جلب و تجهیز و مدیریت منابع در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، حسابی تحت عنوان حساب کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح کند.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی مجلس گفت: اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده کاهش یافته که مجلس برای اصلاح آن‌ اقدام جدی خواهد کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین ۹۵ درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که در اغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش تعطیلی های کرونا را دلیل افزایش رشد آسیب های اجتماعی دانست.
معاون رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به گسترش آسیب‌ها در سال‌های اخیر و به‌طور خاص در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد: دستگاه‌ها باید به وظایف خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان عمل کنند.
وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: باید آسیب‌های اجتماعی را رصد و اصلاح کنیم و اجازه ندهیم دشمن مردم را از آینده کشور ناامید کند همان آسیب محدود را که دشمن بزرگ جلوه می دهد.
شهردار تهران گفت: موضوع کودکان کار از مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است که یک بخش آن مربوط به وظایف خود شهرداری و بحث زباله گردها است و باید پرونده آن را ببندیم.
سمنان- مسئولان بهزیستی می گویند در سال جاری نزدیک به ۸۰۰ نفر با اورژانس اجتماعی سمنان تماس گرفتند و این نشان می دهد که مردم اهمیت ورود کارشناسانه به آسیب های اجتماعی را دریافته‌اند.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که همیاران سلامت اجتماعی باید برنامه محور باشند.
معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از رصد آسیب های اجتماعی در ۸۰۰ محله در سال جاری خبر داد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود، گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ