هوش مصنوعی تصویری جالب از فرزندان احتمالی پیکه و کلارا به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
سایت فدراسیون کشتی تصاویر جالبی از حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی، دو تن از چهره های شناخته شده تیم ملی کشتی آزاد ایران منتشر کرده است.
تصاویر مربوط به پیراهن فصل آینده تاتنهام در حالی منتشر شده که هری کین، ستاره انگلیسی، چهره اصلی این رونمایی است.
سمیرا حسن پور در سریال جیران نقش گلین خانم اولین همسر عقدی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کرد. در اینجا تصویری از چهرۀ واقعی این بانوی دربار قاجار را ملاحظه می‌کنید.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
سعید معروف دیشب چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت؛ عجیب و ناآشنا
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
رضا قوچان نژاد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌های طولانی با نمایش تصویری در صفحه شخصی اش از تغییر چهره جدیدش خبر داده است.
جورجینا رودریگرز مدل مشهور جهانی با منتشر کردن تصویری متفاوت و عجیب از خودش در اینستاگرام از چهره طبیعی و بدون آرایش خود رونمایی کرده است.
برای بازسازی چهره این زن تیمی از کارشناسان با ترکیب پیشرفت‌های علوم پزشکی قانونی و دیرین‌آسیب‌شناسی، تکنیک‌های پیشرفته کامپیوتری را به کار گرفتند تا به تصویر زیر رسیدند.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
به تازگی تصویری جدید از داور معروف برنامه مردان آهنین منتشر شده است.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
به تازگی تصویری از سطح مریخ به زمین مخابره شده است که در نگاه اول به چهره یک خرس می‌ماند.
تصویر منتشر شده از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس، چهره او را بسیار شبیه به پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، نشان می‌دهد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
تصویر منحصر به فردی از چهره جدی و درهم کشیده کنعانی‌زادگان روی خط دروازه شکار شده است.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ