این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
ما خوشحالیم که اعلام کنیم فرمان یوغ مانند این کانسپت از بین رفته است و با یک فرمان تخت با پره‌های آلومینیومی و شیفتر‌های پشت آن جایگزین شده است. یک دکمه قرمز با علامت "Super" وجود دارد که ما فرض می‌کنیم اسپرت‌ترین تنظیمات را اعمال می‌کند، همراه با دکمه دیگری که (احتمالا) انتخاب حالت رانندگی نشان می‌دهد.
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
قاب Zenfone ۱۰ دارای خطوطی است، به این معنی که آن‌ها از فلز ساخته شده اند. این گوشی هوشمند دارای یک دکمه تنظیم صدا در سمت راست است که توسط دکمه پاور به آن متصل شده است که احتمالاً به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل خواهد کرد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن میکروفون و بلندگو قرار دارد.
اگر به دکمه‌های روی صفحه مایکروفر دقت کنید، نام یکی از دکمه‌ها کانوکشن (convection) است که شکلی شبیه به پره‌های پنکه دارد. این دکمه مایکروفر شما را به حالت فر درمی‌آورد؛ یعنی می‌توانید با خیال راحت کیک را داخل قالب فلزی یا چدنی بریزید و توی مایکروفر بگذارید.
همان‌طور که گفته شد، به‌محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه آغاز شده و مدت‌زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می‌شود.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
براساس گزارش MacRumors، تأمین‌کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد: «در میان فرصت‌های HPMS که در مورد آن صحبت کردیم، انتظار نمی‌رود تا محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه‌ریزی به بازار عرضه شود.»
بیژن نوباوه، نماینده مجلس گفت: در دانشگاه هاروارد آمریکا برای دکمه لباس هم قانون دارند. در آمریکا می توان از پوشش بد همسایه شکایت کرد. طرح مجلس یک نگاه هوشمند است برای کسانی که میخواهند برهنگی را ترویج دهند. دانشجویان دختر ما با حفظ حیا و حجاب از پسرها پیشی گرفته اند.منبع: خبر
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
در ابتدایی‌ترین حالت مکانیسمی در ساختار زیر بالشتک صندلی شما پنهان شده که یک محور، سیم‌هایی که آن را به دکمه روی تکیه گاه شما وصل می‌کند و یک قوطی پنوماتیکی که صندلی را به حالت عمودی برمی گرداند را شامل می‌شود. سازندگان صندلی آن را "کینماتیک" می‌نامند: قطعاتی که حرکت می‌کنند.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
با اوج گرفتن جنگ اوکراین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بر خطر وقوع «آرماگدون» یا «آخرالزمان هسته‌ای» تاکید کرده است. در واقع، این طور تبلیغ می‌شود که دکمه بزرگ قرمز هسته‌ای پوتین، می‌تواند بانی آغاز جنگ جهانی سوم باشد. حال در ارتباط این فرضیات سه سوال اساسی قابل طرح هستند.
به موازات فرسایش جنگ اوکراین، بحران مزبور رو به تعمیق است و ۲ طرف به رغم رعایت قواعد نانوشته، اینک از برخی خطوط قرمز  عبور کرده و گام در مسیر تقابل هسته‌ای گذاشته‌اند.
رژیم پوتین هر اندازه هم که بیرحم باشد، اما استالینیست نیست. اگرچه اداره ضد جاسوسی نظامی سرویس امنیت فدرال بیش از شکار جاسوسان خارجی ژنرال‌های روس را تحت نظر دارد و رصد می‌کند، اما هیچ کمیسر سیاسی سخت گیری وجود ندارد که در انتظار شلیک گلوله در سر افسری باشد که از دستورات سرپیچی می‌کند. در مواقع ناخوشایند این موضوع آرامش بخش است.
پس از سال‌ها خواهش از توییتر برای افزودن دکمه ویرایش، سرانجام کاربران به این خواسته رسیدند.
ریکاردو ساپینتو از آن دسته مربیان پرجنب و جوش و بیش فعال در کنار خط است.
پوتین گفت: «مخلص کلام اینکه اگر شما نیاز دارید و اگر برایتان دشوار است تحریم‌های اعمال‌شده علیه نورداستریم ۲ را که معادل ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال خواهد بود بردارید. فقط دکمه را فشار دهید و همه چیز مرتب می‌شود.»
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.
متهم گفت: بنده ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ