این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که میخواهید به میهمانی بروید و کفشی که مد نظرتان است، برایتان تنگ شده و نیاز به ترفند گشاد کردن کفش دارید.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
این سوالات می‌توانند انسان‌ها را غافل‌گیر کرده و شخصیت درونی آن‌ها را نمایان کنند. مثلا با یک سوال فرد مورد نظرتان را در دوراهی تصمیم‌گیری قرار دهید. مثل اینکه اگر شما توانایی نامرئی شدن داشتید بازهم اخلاق را رعایت می‌کردید؟
به تازگی عیسی زارع پور، با بیان اینکه درباره بعضی سایت‌ها نظرشان این است که باید در مورد رفع فیلتر آن‌ها تجدید نظر شود تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، ما و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درخواست بازگشایی گوگل پلی را دادیم که متاسفانه موافقت نکردند.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
رشیدی کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.
▫️اگر می‌خواهید میزان کالری دریافتی بدنتان را برای کاهش وزن کنترل کنید، بهتر است بدانید یک کف دست از نان مورد نظرتان چند کالری دارد زیرا انتخاب اول شما در کنار بسیاری از غذاها نان است./ همشهری
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
آیا از تعاملات اجتماعی معمولی می‌ترسید؟ شاید به نظرتان می‌رسد که دیگران به راحتی با هم دوست می‌شوند، در حالی که مکالماتی که شما انجام می‌دهید کوتاه مدت، کُند و بسیار ناخوشایند پیش می‌رود. اما راهکار‌هایی برای حل این معضل وجود دارد.
پس از آشنایی با بلوبانک بود که متوجه شدم در اپلیکیشن این نئوبانک، قابلیتی به نام بلوباکس وجود دارد. این سرویس در واقع همان کاربرد قلکی را دارد که در زمان کودکی و نوجوانی بسیاری از ما در خانه داشتیم. بلوباکس، یک قلک هوشمند است که در خود اپلکیشن بلوبانک تعریف شده و بخش جدایی از حساب اصلی است. شما می‌توانید مبلغ دلخواه مد نظرتان را از حساب اصلی به بلوبانک منتقل کنید تا در آنجا نگهداری شود. این مبالغ در کارت شما خرج نمی‌شود و چنانچه بخواهید می‌توانید آن را در هر زمانی برداشت کنید.
در صنعت ساخت و ساز، قالب بتن یک سازه موقتی است که جهت شکل دادن به ساختمان مورد نظر به کار برده می‌شود.  وقتی بتن در حالت مایع قرار دارد، آن را درون قالب ریخته تا به شکلی که مد نظرشان است در آید. قالب بندی به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مقاله درباره انواع آن برای بتن صحبت می‌کنیم .
چه هوادار فولاد باشید و چه نه تصمیم جواد نکونام مبنی بر ترک اردو این تیم پیش از بازی با الهلال بحث بر انگیز ترین خبر امروز فوتبال ایران است.
ترزیچ بعد از پیروزی 4-1 مقابل هرتابرلین و رسیدن به بایرن مونیخ صدرنشین تاکید کرد که تیمش هنوز به اهدافی مورد نظر نرسیده است.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
تابه‌حال به این فکر کردید که چرا برخی غذا‌ها به نظرتان خوشمزه‌تر از غذا‌های دیگر هستند؟ پاسخ به این سوال می‌تواند به DNA شما ربط داشته باشد.
یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.
اکنون که به انتخابات ۲۰۲۲ میلادی نزدیک می‌شویم نظرسنجی‌ها و صاحب نظران بار دیگر «جو بایدن» را نادیده می‌گیرند و کنار گذاشته‌اند. توصیه من این است که در قضاوت خود بسیار محتاط و مراقب باشید.
پورمختار گفت: گرچه هنوز متن پیشنهاد اروپا برای احیای برجام منتشر نشده اما می شود پیش بینی کرد که این پیشنهاد بیشتر در راستای منافع آمریکا و اروپا است. البته مذاکره کنندگان ایرانی نیز اطلاعاتی درباره گفتگوهای برجامی منتشر نمی کنند که همین مسئله مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، صاحب نظران و نمایندگان مجلس قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اصلاً از شرایط تیم امید راضی نیستم و با این تیم نصفه و نیمه هیچ کاری نمی‌توان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ