برای بازسازی چهره این زن تیمی از کارشناسان با ترکیب پیشرفت‌های علوم پزشکی قانونی و دیرین‌آسیب‌شناسی، تکنیک‌های پیشرفته کامپیوتری را به کار گرفتند تا به تصویر زیر رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
بر اساس تصاویری که از همایش سراسری قوه قضائیه منتشر شده انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری تنها زنی است که در این همایش شرکت داشته!
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
ثروت و دارایی ورزشکار المپیکی دانمارک از ثروت مسی و رونالدو روی هم بیش‌تر است تا او جزو خاص‌ترین ورزشکاران دنیا باشد.
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا استوری جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
زنی در فلوریدا متوجه شد تمساحی با جثه‌ای بزرگ و طول ۲.۵ متری با خیال راحت در استخر خانه غوطه‌ورست. او بلافاصله با کلانتری محل تماس گرفت و کلانتر هم با فرستادن معاون خود به همراه یک شکارچی حرفه‌ای تمساح به خانه زن، تمساح را از استخر بیرون آورد.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
​زنی اهل فلوریدای آمریکا که از ۱۵ سالگی مجبور است هر روز ریش‌های خود را بتراشد، می‌گوید همیشه احساس زیبایی می‌کند.
زنی اهل ویسکانسین آمریکا، توانست با جمع‌آوری ۱۱۸هزار و ۷۹۱ برگ چهارپر شبدر نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
محققان خطوط ناخوانا و طراحی‌های جالبی را کشف کرده‌اند که ۱۲۰۰ سال پیش احتمالاً توسط زنی از طبقه‌ی اشراف روی یک نسخه‌ی خطیِ قرون‌وسطایی ثبت شده است.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
داور ۳۸ ساله برزیلی در کنار چهار داور مرد، مدال برنز جام جهانی را به دست آورد.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
۳۰ نوامبر ۱۹۵۴، زنی در ایالت آلاباما آمریکا با سورپرایزی فرازمینی روبه‌رو شد. الیزابت هاجز که روی تخت خود چرت می‌زد، مورد اصابت شهاب‌سنگی ۴/۵ کیلوگرمی قرار گرفت. این در حالی است که احتمال برخورد شهاب‌سنگ با سقف خانه‌ای، بدون درنظرگرفتن احتمال برخورد با افراد داخل خانه، یک به ۱۸۲ تریلیون است!
همسر زلاتان نمونه زنده این جمله است که پشت هر مرد موفقی همیشه یک زن موفق است.
محمد نصرتی به عنوان سرمربی سبزپوشان تالشی در فصل جاری انتخاب شد.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ