دیدار شب گذشته آلومینیوم برابر استقلال برای اولین بار با حضور تماشاگران اراکی برگزار می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.
هنرنمایی نساجی در فصل گذشته جام حذفی از بازی با آرمان گهر سیرجان در شهر سیرجان آغاز و با شکست آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی تهران پایان یافت.
استقلال در 2 سفر قبلی خود به اراک ناکام بوده و ساپینتو حالا فرصت دارد تا در این شهر به پیروزی دست یابد.
سرمربی آلومینیوم در یک مسابقه خیرخواهانه در شهر اراک حضور یافت.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
امام جمعه شهر اراک و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.
کاروان فولاد با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان هنوز موفق به حضور در شهر اراک نشده‌ است.
اراک- مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید گفت: شهر جدید امیرکبیر مرکزی با نگاه به ویلاسازی طراحی شده است.
به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده‌ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.
علی چگینی عضو شورای شهر اراک با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در کلان‌شهر اراک اظهار کرد: آلودگی هوا با توجه به پیامد‌های زیان‌آوری که به دنبال دارد به یکی از ملموس‌ترین مشکلات زیست‌محیطی کلان‌شهر‌ها تبدیل شده است، لذا شهرداری تنها ارگانی بوده است که برای کاهش آلودگی هوا بیشترین مسئولیت را بر عهده گرفته است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره «سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی» در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا دوشنبه ۲۱ آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال پایه ایران حالا یک جنجال دیگر اینبار در لیگ امیدها و در شهر اراک رخ داده است.
موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
از صبح امروز نیز اینترنت در شهر اراک با اختلال روبه رو شده که این امر به دستاویزی برای برخی رسانه های اصلاح طلب استان به منظور دامن زدن به التهابات بدل شده است.
بازار تاریخی اراک به عنوان هسته اولیه ساخت این شهر و نماد هویت مردم اراک روزگار خوبی ندارد و برای رهایی از تخریب نیازمند مشارکت فوری دستگاه‌ها و نهادهای متولی است.
اراک- رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: اراک بعد از اهواز، تهران و کرج چهارمین شهر آلوده کشور است.
اراک - فرماندار اراک گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مراکز تجاری صنوف آلاینده و مزاحم اراک با همکاری نهادهای متولی تأمین شده و اقدامات لازم برای انتقال این صنوف از داخل شهر در حال انجام است.
سرخ‌پوشان پایتخت مثل فصل قبل سومین بازی خود را مقابل آلومینیوم اراک انجام می‌دهند.
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ