موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
اراک-رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۴۶۴ نفر از محکومین اغتشاشات در استان مشمول عفو شدند.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ضربه به هسته عملیاتی ضد انقلاب وابسته به خارج از کشور در استان خبر داد.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درگیری محدود بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت زندان خاتمه یافت و امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند .
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از صدور کیفرخواست برای ۲۷۶ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از اغتشاشگران در بازداشت هستند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده کاملا مردود است و علت فوت اعلام خواهد شد.
رسیدگی به مشکلات ۹ پرونده کثیرالشاکی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای کامل قانون حدنگار می‌تواند محور سند تحول باشد چرا که از ورود بسیاری از پرونده‌ها به دستگاه قضا جلوگیری می‌کند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان خبر داد.
رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان خبر داد.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از معاونان سازمان صمت این استان بازداشت شد.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: سال گذشته در استان یک هزار و ۴۰۴ هکتار از اراضی ملی و یک هزار و ۵۶۸ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری مهر بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ