اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از چند هفته قبل با رئال مادرید در تماس بوده و امیدوار است که همین تابستان به این باشگاه ملحق شود.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، دیگر به اندازه قبل به بازگشت لیونل مسی به این تیم امیدوار نیست.
صالح حردانی امیدوار است اتفاقات تلخ در دیدار سال قبل جام حذفی برابر نساجی را جبران کند.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
امیر جعغری امیدوار بود اولین گل لیگ برتری‌اش با سه امتیاز همراه شود، ولی این اتفاق نیفتاد و فولاد گل تساوی را در ثانیه پایانی زد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ابراز امیدواری کرد با تیم کاری جدیدی که دارد بتواند جلوی شیطنت ها و ارسال ایمیل‌های دردسرساز به فدراسیون جهانی را بگیرد.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
مدافع نساجی پای خود را به تیغ جراحان سپرد و امیدوار است بهتر از قبل به میادین باز گردد.
وکیل روژین یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر ما پیگیر هستیم تا ببینیم از طریق دادگاه تجدیدنظر می‌توانیم کاری کنیم که وثیقه را بپذیرند و پیش از قطعیت حکمش بیرون بیاید یا نه. در ابتدا امیدوار هستیم که در مرحله تجدیدنظر وثیقه را بپذیرند و خانم یوسف‌زاده تا قبل از قطعیت حکمش از زندان بیرون بیاید.
مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
آرزوی مادر مهدی طارمی برای فرزندش قبل از شروع جام جهانی، گلزنی او به انگلیس و آمریکاست.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند عملکرد بهتری از جام جهانی روسیه در قطر داشته باشند.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه عصر پنجشنبه مقابل نفت آبادان به برتری برسد.
کاپیتان پرسپولیس حالا با گذشت تقریبا یک ماه، دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و از روز قبل در برخی تمرینات تیمی شرکت داشته تا کادر فنی را به خود امیدوار کند.
نمایشگاه «سفرنامه موسیقایی برادران امیدوار» شامل تصاویر، سازها و صداهایی از ۷ دهه قبل، همزمان با هفته گردشگری در موزه برادران امیدوار افتتاح شد.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.
تیری آنری نسبت به موفقیت آرسنال امیدوار شده و تیم فعلی را در مقایسه با سال‌های قبل، باکیفیت‌تر می‌داند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید امیدوار است تیمش در فصل پیش روی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نتایجی مشابه نتایج سالهای اخیر بدست بیاورد.
بازیکن تیم فوتبال ملوان ابراز امیدواری کرد که آنها با حضور هواداران انزلی چی، موفق به شکست استقلال شوند.
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ