رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف فرار مالیاتی در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «روز عفاف و حجاب» را تبریک گفت و اعلام کرد: ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت‌ساز مردم علیه کشف حجاب رضاخان است.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
اظهارات این روز‌های منتقدان جدی کشف حجاب در کشور نشان می‌دهد این لایحه نتوانسته انتظارات آن‌ها را در جلوگیری از بی‌حجابی در کشور برآورده کند. آن‌ها معتقدند لایحه مذکور ضعیف است و مانع جلوگیری از برخورد با زنان و دختران بی‌حجاب نخواهد شد. نخستین معترضان لایحه عفاف و حجاب قوه‌قضائیه و تصویب آن در دولت، دو روزنامه اصولگرای کیهان و همشهری بودند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره فرار مالیاتی در این استان خبر داد.
امام جمعه مشهد گفت: در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.
ستاره شناسان یک ابرسیاهچاله فراری کشف کرده اند که حجم آن تقریبا ۲۰ میلیون برابر خورشید است و با سرعت ۵.۶ میلیون کیلومتر برساعت (تقریبا ۴۵۰۰ برابر سرعت صوت) حرکت می کند.
یک سیارک که به تازگی کشف شده است، ساعت ۳ بامداد امروز به وقت گرینویچ بر فراز کانال انگلیس منفجر شد.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
مربیان همچنین به سنجابها آموزش داده اند که چگونه در فضاهای فشرده فشار وارد و مواد مخدر پنهان شده در بسته بندی های محکم را بو کنند.
ماجرای جدید کشف اسناد سرّی در دفتر و خانه جو بایدن، کاخ سفید را تحت فشار قرار داده است. این اسناد سرّی، قدیمی و مربوط به دوره‌ای است که او به عنوان معاون رییس جمهور در دولت باراک اوباما فعالیت می‌کرد.
تاثیرات مفید روتین بر بهبود متابولیک از طریق بافت چربی قهوه‌ای، علاقه قابل توجهی را در درمان بالقوه چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مانند دیابت برانگیخته و در راستای این ایده، کشف فعال‌کننده‌های ایمن و موثرتر بافت چربی قهوه‌ای برای مقابله با چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مورد نظر است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ زمینی آتاکاما موفق به شناسایی سیاره‌ای فرا خورشیدی شدند که با کمتر از ۱.۶ میلیون سال قدمت، جوان‌ترین سیاره شناخته شده کهکشان راه محسوب می‌شود.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ