خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری قاتل فراری تا انهدام باند سرقت که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل مسلح فراری در تبریز خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
اهواز- در جریان یک عملیات پلیسی، فرد قاتل و عامل تیراندازی در محله کیانپارس کشته شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
محاصره مخفیگاه امن قاتل فراری
شفت- فرمانده انتظامی شفت از شهروندان خواست تا قاتل فراری را شناسایی و به پلیس اطلاع دهند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو
باتلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قاتل نزاع شخصی که پنجشنبه شب گذشته اقدام به قتل پنج نفر از اعضای خانواده همسایه کرده بود ساعاتی پیش در تهران دستگیر شد.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی
رئیس پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عوامل کری خوانی در فضای مجازی و همچنین شناسایی یک قاتل فراری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ