آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
در بررسی‌های بعدی مشخص شد سعید متأهل و صاحب فرزند بوده، اما هنگام قتل در آپارتمان مجردی‌اش بوده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته ساختمان پرداختند و مشخص شد که عامل قتل مردی نقابدار بوده که بعد از جنایت از پارکینگ ساختمان خارج شده و با موتورسیکلت محل را ترک کرده است.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
میامی- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در یکی از استان های همجوار با سمنان، با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود، در میامی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!
قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دکتر ۸۵ ساله با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است که یکی از گلوله‌ها از پشت و قسمت پایین بدن وارد و از شکم خارج شده بود و تیر دوم از قلب خارج شده بود.
این روزها با رشدی که در شاخص کل و شاخص کل هموزن شاهد بودیم پرسش بسیاری از سهامداران این است که آیا همچنان به خرید سهام ادامه دهیم؟ این روزها دو توصیه بسیار مهم می توان به سهامداران داشت.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ