فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی کامیونت خبر داد که از انباری ساختمان‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از کشف و ضبط انبار بزرگی از تجهیزات داعش در استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.
علیرضا منصوریان تصمیم گرفت پیش از آغاز فصل جدید، تعداد زیادی از بازیکنان رده پایه فولاد را مورد ارزیابی قرار دهد.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
نگاهی کلی به ترکیب سپاهان در دو دیدار تدارکاتی ترکیه نکات قابل توجهی را نمایان می‌کند.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره روایت‌های حامیِ لایحه عفاف و حجاب ارائه کرد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچیان وکشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و ضبط ۴۰۰ تلویزیون قاچاق در اسلامشهر خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از کشف و برخورد با ۵۰۰ مورد تقلب و تخلف در امتحانات نهایی خرداد خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داده که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند،در این بسته خبری آن ها را مرور می کنیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
نتایج نشان می‌دهد که آکسیون‌ها کاندیدای محتمل‌تری برای ماده تاریک هستند و توانایی آن‌ها در توضیح ناهنجاری‌های عدسی و سایر مشاهدات اخترفیزیکی دانشمندان را به هیجان آورده است.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور همزمان با چهارشنبه‌سوری، ۲ بسته انفجاری را در تهران کشف و خنثی کردند.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور از کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.
رسانه های آمریکا از بازرسی منزل مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کشف یک سند محرمانه طی آن خبر دادند.
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده‌ ساقط شده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از مخفیگاه های تروریست های داعش در حومه درعا کشف و ضبط کردند.
معاون سازمان ورزش شهرداری تهران برگزاری جام «قهرمان شهر» در پایتخت را فرصتی مغتنم برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی برشمرد و از رایزنی با فدراسیون های مختلف در این باره خبر داد.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ