وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
سید حمید سجادی وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
روسای جمهور ایران و کوبا با توجه به توانمندی‌های ایران در زمینه نانوتکنولوژی و نیز توانمندی‌های کوبا در عرصه بایوتکنولوژی، با تشکیل کارگروه مشترک همکاری‌های فناورانه موافقت کردند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه موافقت کردند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت پراید امروز چند میلیون است؟، پیش بینی بازدهی طلا در کوتاه مدت، پیش بینی بورس | بازار سهام دو میلیون واحد را خواهد دید؟، سهامداران خپارس بخوانند، کدام سهم‌ها سودآور خواهند بود؟، تعداد سهامداران خارجی بورس تهران چند نفر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه سرمایه‌­گذاری غدیر از عرضه اولیه "وکغدیر" طی روز‌های باقی مانده از سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه اولیه شرکت صنایع و معادن غدیر در روز‌های آتی با نماد «وکغدیر» در تابلوی اصلی بورس عرضه می‌شود
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان موافقت کرده است که تانک‌های لئوپارد۲ را به اوکراین عرضه کند؛ درحالی‌که واشنگتن ده‌ها تانک M ۱ آبرامز را ارسال خواهد کرد.
شورای عالی بورس با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت‌خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه موافق عرضه خودرو در بورس هستیم، گفت: دولت از طرح کمیسیون برای عرضه هر چه بهتر خودرو در بورس حمایت نکرد که این به معنای مخالفت مجلس با عرضه در بورس نیست.
کشور‌های اتحادیه اروپا روزهاست بر سر جزئیات مکانیزم سقف قیمت که هدف آن کاهش درآمد روسیه از فروش نفت و همزمان جلوگیری از وارد شدن شوک عرضه در بازار‌های جهانی نفت از آغاز اجرای تحریم اتحادیه اروپا علیه نفت روسیه در پنجم در دسامبر است، در کشمکش هستند.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امور خارجه در مشهد گفت: مسئولان ترکمنستان با عرضه تولیدات مواد غذایی ایران در بازارچه مرزی باجگیران برای ورود این اقلام به کشورشان موافقت کردند.
در حالی شورای عالی شهرسازی با عرضه تراکم تشویقی در بافت های فرسوده موافقت کرد که بسیاری از شهرسازان توسعه عمودی شهر را عامل بسیاری از معضلات پایتخت می دانند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار افزایش یافت، موافقت اصولی هشتمین صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند صادر شد،  در بازار نزولی چه کنیم؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی، پیش بورس از نگاه دو کارشناس بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس اعلام کرد: نقد شوندگی در بورس باید با حداکثر شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از گروه هایی که صدای آنها به گوش نمی رسد، صورت گیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در سخنانی از ارائه سه پیشنهاد مهم وزیر اقتصاد به این کمیسیون جهت حمایت از بازار سرمایه خبر داد.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ