فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران احتمالا اردوی بعدی خود را در سیرجان برگزار خواهد کرد.
رئیس جمهور الجزایر پس از سفر دو روزه به دوحه، قطر را به مقصد چین برای دیدار با رئیس جمهور این کشور ترک کرد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار پیامی، با مردم مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با نقش ژنتیک در انتقال سرطان‌ها به نسل‌های بعدی، توضیحاتی ارائه داد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: احتمالاً سفر استانی بعدی رئیس‌جمهور نیز به استان بوشهر باشد و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
جلسه هیئت رئیس سازمان لیگ فوتسال امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
پائولو کالفی، نایب رئیس باشگاه گرمیو، گفت که مسی به لوئیس سوارز توصیه کرده راهی گرمیو شود.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فرمت گروه بندی جام جهانی 2026 را اعلام کرد.
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که در صورت احیای توافق هسته‌ای در دولت کنونی آمریکا، رئیس جمهور بعدی این کشور هرگز به آن پایبند نخواهد بود.
مشاور رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد صلح با این کشور با خروج نیروهای روسیه از این کشور می گذرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال بر عدم اقدام استرالیا برای دریافت ویزا تاکید کرد با این حال پاسخ منفی این فدراسیون به فیبا آسیا برای بازی در کشور ثالث را یادآور شد وگفت: بعید است چنین طرحی اجرایی شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به مشکل تردد اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز عراق گفت: اتباع خارجی تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند.
گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.
مشاور وزیر ورزش با اشاره به برگزاری انتخابات فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: هیچ تیمی در جام‌جهانی شبیه ما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ