مقامات دو کشور آلمان و اتریش اعلام کردند که با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین مخالف هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان با شرط جدید دولت ترکیه برای موافقت با عضویت سوئد در ناتو مخالفت کرد.
آلمان قصد دارد از دیگر اعضای ناتو در اجلاس ویلنیوس لیتوانی بخواهد که با عضویت فوری اوکراین در ناتو مخالفت کنند.
نشریه فاینشال‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که آلمان با طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه جهت بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.
دتمار هامان، ستاره سابق فوتبال آلمان، با ادامه حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم مخالفت کرد.
باشگاه‌های سطح اول و دوم آلمان با ورود سرمایه‌گذاران به لیگ مخالفت کردند.
نشریه بیلد آلمان مدعی شد المپیک مارسی همچنان پیگیر جذب سردار آزمون است و باشگاه بایر لورکوزن مخالف جدایی مهاجم ایرانی خود نیست.
تظاهرات اعتراضی گسترده ای در «رامشتاین» آلمان در مخالفت با ارسال سلاح از سوی محور غرب به اوکراین در حال برگزاری است.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
سرمربی استقلال با جدایی آرمان رمضانی و پیوستن او به ذوب‌آهن اصفهان مخالفت کرد.
دفتر فدرال کارتل آلمان اعلام کرد مخالفت خود را با شرایط فراوری داده ها در گوگل اعلام کرده و انتظار می رود این شرکت تغییراتی در همین راستا انجام دهد.
آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته در پی اجرای این حکم، در صفحه توییترش مدعی شد: محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد، اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور به دنبال تنوع بخشی به شرکای تجاری خود است، اما مناسبات تجاری با چین ادامه می یابد.
صدراعظم آلمان در پاسخ به انتقادات درباره سفر به چین گفت که مخالفت شی جینپینگ با استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین دلیل کافی برای بازدید از چین بود.
نخست وزیر مجارستان با طرح آلمان برای تغییر شیوه رای گیری اصل وحدت رویه در اتحادیه اروپا مخالفت کرد.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
نوروزی در مخالفت با زاهدی وفا گفت: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
شرکت کنندگان در کنفرانس سالیانه علمای یمن بر دفاع از مسائل محوری امت اسلامی و در رأس آن آرمان فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
صدراعظم آلمان درخواست کی‌یِف از برلین مبنی بر ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین را رد کرد.
آلمان و فرانسه با ممنوعیت بی قید و شرط صدور روادید از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع روسیه مخالفت کردند.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ