راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، اعتراف کرد که پورتو مستحق پیروزی در دربی پرتغال بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سال بعد هدایت سلسائو را عهده‌دار خواهد بود.
پاداش برد نفت آبادان به حساب بازیکنان استقلال واریز می‌شود.
ژاپن اصلی ترین حریف ایران در راه قهرمانی آسیا چهارشنبه به ارومیه می‌رسد.
چین به زودی به سیستم های رباتیک و پلتفرم های هوشمند اجازه می دهد تا سرویس های نگهداری برای تلسکوپ رادیویی (FAST) را فراهم کنند.
بانک ها وام مسکن نمی‌دهند
تلخی درگذشت بازیکن جوان نفت آبادان بعد از گذشت دو روز از ذهن فوتبال پاک نشده.
در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.
ارکان سیاسی و سران احزاب عراق، موضع یکپارچه و متحدی در برابر اقدامات موهن سوئد به نمایش گذاشتند.
تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس به بدنسازی اختصاص پیدا کرد.
رقابتهای کاراته قهرمانی فراجا با ایستادن کاراته کاهای مازندران در هر دو بخش کنترلی و آزاد بر روی سکوی قهرمانی به پایان رسید.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
آندره‌آ آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، معتقد است که هر سه تیم این کشور استحقاق قهرمانی در اروپا را داشتند.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان آخرین برنامه های این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی را مرور کرد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست در برابر عراق از صعود به نیمه نهایی جام ملت ها و جام جهانی باز ماند.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر یکی از شایسته ترین تیم ها درفاز تهاجمی بوده است. 16 گل در 7 بازی بدین معنی است، معدل گل آبی ها در دور برگشت 2.28 است.
نصیری گفت دختران ایرانی شایسته بهترین جشن ها هستند و همیشه برای آن‌ها تلاش خواهم کرد.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات گفت: حمایت از افراد پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می کنند باید جایگزین رفیق بازی ها شود.
با وجود شکست مقابل سنگال و حذف از جام جهانی، اکوادور یک تیم قابل احترام و شایسته بود.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
رییس کمیته فیتنس در خصوص حضور برخی چهره های سرشناس به عنوان هیات ژوری در مسابقات فیتنس توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ