رقابتهای کاراته قهرمانی فراجا با ایستادن کاراته کاهای مازندران در هر دو بخش کنترلی و آزاد بر روی سکوی قهرمانی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
وینگر ملوان امسال از مازندران راهی گیلان شد او با وجود دلتنگی برای وطنی از مهان نوازی انزلی چی ها هم یاد می کند.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
بهشهر- در حالی مجریان پروژه پتروشیمی مازندران از داشتن مجوز برای طرح خود سخن می‌گویند که سازمان محیط‌زیست همچنان اصرار دارد مجوزی برای این پروژه صادر نکرده است.
بهشهر- در حالی مجریان پروژه پتروشیمی مازندران از داشتن مجوز برای طرح خود سخن می‌گویند که سازمان محیط‌زیست همچنان اصرار دارد مجوزی برای این پروژه صادر نکرده است.
رئیس هیئت هندبال مازندران، از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته‌های آزاد کشور در منطقه استانهای شمالی به میزبانی این استان در هفته نخست تیرماه خبر داد.
برد كاله مازندران در ديدار فوق حساس نيمه نهايى ليگ برتر بسكتبال يك تماشاگر ويژه داشت.
رضا درویش می‌گوید تا زمانی که پرسپولیس در زمین باشد مازندرانی‌ها طرفدار سرخ‌های تهرانی هستند.
با تساوی خانگی مقابل آلومینیوم اراک، حالا 12 مسابقه است که هواداران مازندرانی طعم پیروزی را نچشیده‌اند.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی ها در شهرستان عباس آباد خبر داد.
بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی، 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شدند.
تیم پتروپالایش تاکستان با حضور ملی پوشان خود برد قاطعی را برابر دیگر تیم مدعی گروه خود کسب کرد.
ساری- پیش رس های باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
ساری- پیش رس ها باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
هفته چهارم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم های ذوب آهن، کاله مازندران، نبوغ اراک، مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
دقائمشهر-سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم نساجی بازی به بازی مقابل حریفان برنامه مشخصی دارد، اما انگار از قبل که داخل زمین مشکل داشتیم اما الان بیرون از زمین بعضی از کارشناسان مشکل دارند.
دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در روز بازگشایی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تساوی به پایان رسید.
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
شروع بارش‌های تابستانی «مانسون» چند روز اخیر در استان یزد سبب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها در این شهر و اختلال در روند زندگی مردم شد، همچنین اکثر مسیرهای شهری، زیرگذرها و مسیرهای مواصلاتی این استان مسدود و موجب تخریب چندین خانه قدیمی در محله «اکبرآباد» شد.
«گیلانی‌ها و مازندرانی‌ها»، پیرتر از باقی کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ