رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سال بعد هدایت سلسائو را عهده‌دار خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
وینیسیوس جونیور مهمترین مدال ایالت ریودوژانیرو را به پاس خدماتش برای برابری انسان ها و مبارزه با نژادپرستی دریافت کرد.
لوکاس پاکتا، هافبک 25 ساله تیم ملی برزیل، کاملا صادقانه در مورد نیت فوتبالیست ها از حضور در فوتبال عربستان صحبت کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که کارلو آنچلوتی فصل آینده هم سرمربی کهکشانی ها خواهد بود.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در آخرین روزهای حضورش در این تیم حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، در جشن جشنی که بازیکنان بارسلونا برای قهرمانی ترتیب داده بودند حضور یافت.
گزارش ها حاکی از آن است که چلسی قصد دارد به تیاگو سیلوا اجازه دهد تا تابستان امسال این باشگاه را ترک کرده و راهی فلومیننزه شود.
ستاره برزیلی پاریسی ها واکنشی نسبت به حمله هواداران معترض این تیم به خانه اش نشان نمی دهد اما در تابستان نیز از این باشگاه جدا خواهد شد.
ستاره برزیلی استقلال در سالروز تولد از تونل وحشت آبی ها رد شد.
مدافع برزیلی مس رفسنجان می گوید اگر داور به ضررشان پنالتی نمی گرفت روند متفاوت پیش می رفت اما آن ها تا آخر جنگیدند.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اسامی ۴۱ بازیکن را برای دیدار تدارکاتی با ایران و عراق اعلام کرد که در این لیست نام آرتم زیوبا مهاجم باتجربه روس‌ها دیده نمی‌شود.
باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب مهاجم 17 ساله برزیلی است تا او را به جانشین لواندوفسکی تبدیل کند.
مقایسه بازیکنان از نسل‌های مختلف همیشه کار دشواری بوده است. در این بین بحث‌های شدیدی بین برزیلی ها و آرژانتینی ها ایجاد شده است.
پله، اسطوره فوتبال دنیا و برزیل امروز در نامه ای سرگشاده برای مردم برزیل، از احساسش پس از ناکامی سلسائو در جام جهانی گفت و همه برزیلی ها را به اتحاد دعوت کرد.
دیدار آرژانتین و کرواسی میهمان ویژه بسیاری داشت که در میان آن ها چند چهره سرشناس برزیلی هم دیده می شد.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.
مدافع چپ برزیلی سابق اتلتیکو که اکنون برای فلامینگو بازی می کند، بی‌تاب رویارویی با رئال در جام جهانی باشگاه هاست و به کهکشانی ها در این رابطه کنایه هم زد.
کامیون داران برزیلی در اعتراض به شکست بولسونارو در انتخابات جاده ها را مسدود کردند.
کاکائو مربی برزیلی و شناخته شده فوتسال جهان که در جام ملت ها هدایت کویت را برعهده داشت به صورت اختصاصی با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.
باشگاه فولاد روز گذشته از مهاجم سابق و برزیلی تجلیل به عمل آورد. شیمبایی که در نزدیک به 200 بازی برای اهوازی ها، روی حدود 100 گل اثرگذار بود.
وینیسیوس به هم تیمی هایش در رئال گفته است که فصل جاری می‌تواند 30 گل در همه رقابت ها بزند.
در مورد علت مرگ والدیر سگاتو یا همان هالک برزیلی هم همسایه‌های او گفته اند که ساعت ۶ صبح او خودش را به سختی به پنجره آن‌ها را رسانده و تقاضای کمک کرده است. یکی از همسایه ها می گوید که در واقع او در روز مرگش برای تنگی شدید تنفس از آن‌ها تقاضای کمک کرده و گفته است: «به من کمک کن، کمکم کن، چون دارم می‌میرم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ