ارکان سیاسی و سران احزاب عراق، موضع یکپارچه و متحدی در برابر اقدامات موهن سوئد به نمایش گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن زیر ۲۳‌سال خارجی مس رفسنجان تصمیم به ترک ناگهانی و بازگشت به زادگاه خود عراق گرفت.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی و وضعیت مالی باشگاه ها باعث ورود فوتبالیست های عراقی به لیگ برتر ایران شده است.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.
مقام بهداشتی عراقی گفت: درصد افراد واکسینه شده علیه کرونا در سراسر عراق از ۳۰ درصد فراتر نرفته است و این بدان مفهوم است که حدود دو سوم عراقی ها واکسن نزده اند.
طبق قوانین جدید، اتباع خارجی با خرید خانه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار و بالاتر می‌توانند شهروندی و تابعیت ترکیه را به دست آورند.
منابع عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه این کشور اشاره کردند.
منابع عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه این کشور اشاره کردند.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
منابع عراقی صبح امروز از آغاز مجدد ناآرامی ها در بغداد با حضور جمعی از هواداران جریان صدر در نزدیکی پل الجمهوریه خبر دادند.
از زمان سقوط «صدام حسین» رئیس جمهور سابق عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی مراسم عزاداری شیعیان که پیش‌تر محدود شده بود گسترده‌تر شده است. کربلا، نجف و سامرا به طور پیوسته تعداد بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اکنون میزبان بزرگ‌ترین زیارت سالانه اسلام هستند که در زبان عربی به نام زیارة شناخته می‌شود.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.
بر خلاف وعده‌های صدا و سیما، برای زائران اربعین در مرز عراق هیچگونه امکاناتی رفاهی و اولیه مهیا نشده است.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
منابع رسانه ای عراقی با اعلام حمله مجدد ارتش ترکیه به مناطقی در استان دهوک، از کشف و انهدام مخفیگاه داعشی ها و تجهیزات نظامی آنها در کرکوک خبر دادند.
منابع عراقی از آغاز مرحله دیگری از عملیات اراده پولادین خبر دادند.
منابع عراقی از شلوغی پمپ بنزین ها در بصره و شنیده شدن صدای تیراندازی در بغداد برای متفرق کردن طرفداران صدر خبر می دهند.
رئیس ائتلاف نصر عراق به تحولات امروز عراق واکنش نشان داد و از مردم این کشور خواست که به سمت فتنه حرکت نکنند.
سوانح رانندگی در بغداد و سایر استان های عراق روزانه به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر می شود و به یکی از بارزترین عوامل مرگ شهروندان عراقی تبدیل شده است.
مشاور امنیت ملی عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، اعلام کرد که عراقیها خودشان از پس مشکلاتشان بر می آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ