آندره‌آ آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، معتقد است که هر سه تیم این کشور استحقاق قهرمانی در اروپا را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدار با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک،ضمن تشریح اقدامات ستاد حقوق بشر قول همکاری جدی تری را برای بازگشت داریوش به آغوش خانواده اش داد.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
پرونده رقابت‌های تنیس 1000 امتیازی بانوان با قهرمانی پرنیا رکن آبادی بسته شد.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی آبادی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی کرد.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت اهل رانت و باج دادن نیست و در مشاغل قبلی خود نشان داده که اهل ابتکار و نوآوری است.
در دوره علی آبادی گروه مپنا برای چندین سال بزرگترین صادر کننده نمونه و ممتاز صنعتی کشور لقب گرفت که تقریبا همه آنها در حوزه دانش بنیان بوده است. کاری که با استخدام و حفظ نیروی جوان و نخبه داخلی ممکن شد.
همچنین بر اساس بعضی خبرهای تایید نشده اقای کدخدائی هم که طی هشت ماه گذشته از سوی امیرعبداللهیان به عنوان مشاور وزیر و مسئول پیگیری پرونده شهید سلیمانی منصوب شده بود، در نظر است به عنوان سفیر عازم یکی از کشورها شود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در دیدار با سفیر دانمارک خواستار بازگرداندن کودک ایرانی به والدینش شد.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
نجف آبادی گفت: شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده‌ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها این حوادث پیش آمد و می‌خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.
مدیرعامل بانک ملت در هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران به عنوان چهره ماندگار نظام بانکی معرفی شد.
مدیرعامل بانک ملت در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان چهره ماندگار نظام بانکی معرفی شد.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق ادعاها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.
مدیر اجرایی آئودی توضیح داد که چرا امیدوار است در فرمول یک موفق خواهند شد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
با استعفای علی صالح آبادی فرزین به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد.
مایک شوماخر درباره برنامه‌های آینده‌اش و ورود آئودی به فرمول یک صحبت کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدعی است که خرید هلندی سرخپوشان در ادامه فصل نیز اتفاقات مهمی را برای این تیم رقم خواهد زد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه های خود در جریان اجلاس ۵۱ شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل، با سفرا و نمایندگان گروه آفریقا به طور مجازی دیدار و گفتگو کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در نشست فصلی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، وارد ژنو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ