روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: مقامات سعودی یک زن فعال حقوق بشر را به اتهام تضعیف امنیت و تحریک به ناآرامی عمومی به ۳۴ سال حبس محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان وقتی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که کاندیدا داشته باشند و مردم هم رای می‌دهند؛ اصلاح طلبان نمی‌توانند شرکت کنند نه اینکه نخواهند شرکت کنند.
وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور را خواستار شد.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر، گلرهای تیم نکونام در مقطع فعلی هستند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
بندرعباس - وزیر اقتصاد خواستار فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر کشور شد.
رشت- رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی، گفت: فعال سازی ایستگاه تحقیقات کیوی تحول آفرین است.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: بخش کنسولی وزارت خارجه به همین منظور در جده، مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارد و فعال است. امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان عربستان سعودی، حج سال‌جاری با شکوه و در آرامش برگزار شود.
سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از فردا سوم خرداد ماه تا دهم همین ماه برای ثبت پنج درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.
جانشین فراجا کشور از لزوم فعال شدن نگهبان محله را در شهرستان‌ها به منظور کاهش سرقت، جرم و جنایت خبر داد.
معاون وزیر خارجه، درباره شرایط حضور عربستان سعودی در این نمایشگاه نیز گفت: مقدمات حضور یک تیم تجاری از عربستان سعودی فراهم شده و در حال تلاش هستیم که در کنار سفارت، کنسول‌گری‌های دو کشور نیز فعال شوند تا همکاری‌های تجاری گسترده‌تر شود.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
سعیدی خطیب جمعه قم با بیان اینکه یکی از پیامد‌های بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است، اضافه کرد: بی رونق شدن ازدواج و بالا رفتن طلاق از عوارض دیگر این بلای اجتماعی است. وی ضمن تشکر از اطلاعیه وزارت کشور بیان کرد: جرقه این اطلاعیه از قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی آغاز شد.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
یکی از مقامات فعال در یک پروژه گردشگری دریای سرخ، از مجوزهای جدید مقامات عربستان سعودی برای جذب گردشگران خارجی خبر داد.
حضور ستاره آرژانتینی در تیم‌های سعودی فعلا منتفی است.
یک فعال مصری از دمیدن رسانه های سعودی در منطقه بر آتش فتنه و تفرقه به شدت انتقاد کرد.
یک فعال مصری از دمیدن رسانه های سعودی در منطقه بر آتش فتنه و تفرقه به شدت انتقاد کرد.
یک فعال یمنی اعلام کرد: هدف «توافق ابراهیم» که سعودی آن را تبلیغ می‌کند، ادغام «اسرائیل» در منطقه است.
یک فعال عربستانی از صدورحکم ۳۰ سال حبس برای پسر عموی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی خبر داد.
۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.
فعال یمنی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی باید بداند که یمنی ها در آتش بس به خواب نرفتند و برای همه احتمالات آمادگی دارند و آنهایی که تصمیم به جنگ دارند، باید تبعات آن را تحمل بپذیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ