یک فعال مصری از دمیدن رسانه های سعودی در منطقه بر آتش فتنه و تفرقه به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی محتواهای درسی ضدصهیونیستی را از کتب آموزشی در این کشور حذف کرده‌اند.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
در پی سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران، رسانه‌های عبری‌زبان، همگرایی میان ایران و عربستان سعودی را مانعی بر سر راه عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو توصیف کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن گسترده به خبر حضور رئیس‌جمهور سوریه در نشست جده و دیدار او با ولیعهد سعودی، این رویداد را پیروزی بزرگ برای سوریه و رهبری آن دانستند.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
مواضع گذشته ولیعهد عربستان سعودی درباره لزوم بهبود روابط تهران و ریاض، در برخی رسانه های منطقه بازتاب داشته است.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
واکنش رسانه‌های سعودی به شکست امشب مقابل تیم ایرانی
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
روایت غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر از نقش پیام‌رسان‌های خارجی و رسانه‌های فارسی زبان سعودی و لندنی در اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
گزارشی از ادعاهای رسانه‌های معاند فارسی زبان لندنی و سعودی را در خصوص زندانیان زن در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک فعال مصری از دمیدن رسانه های سعودی در منطقه بر آتش فتنه و تفرقه به شدت انتقاد کرد.
رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که در این فیلم واقعیت ماجرای این رسانه های سعودی را مشاهده می‌کنید.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی با هشتگ #امپراتوری_دروغ نوشت: رسانه‌های تروریست سعودی-لندنی هنوز هیچ اسمی از اسامی مسوولانی که مدعی شدند در حال فرار از کشور هستند منتشر نکرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به سعودی، به آل‌سعود هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌های‌تان را کنترل کنید؛ اگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم.
فرمانده کل سپاه با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به رژیم سعودی، به این رژیم هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌هایتان را کنترل کنید.
ارتش‌های ربات رسانه‌های اجتماعی که توسط کشور‌هایی مانند عربستان سعودی و امارات تشکیل شده‌اند در کمین نشسته‌اند و آماده حمله به دیدگاه‌های مخالفان و گسترش تبلیغات ملی گرایانه هستند. شرکت‌های سیلیکون، ولی با دسترسی بی‌سابقه‌ای به داده‌های ما تاکنون نتوانسته‌اند این حملات الکترونیکی را خنثی کنند.
رسانه‌های سعودی خبر دادند مناطق مختلفی از عربستان به‌ویژه مدینه منوره شاهد بارش شدید باران و جاری‌شدن سیل بوده است.
رسانه‌های سعودی خبر دادند مناطق مختلفی از عربستان به‌ویژه مدینه منوره شاهد بارش شدید باران و جاری‌شدن سیل بوده است.
براساس اعلام رسانه‌های خبری یکی از حجاج کشورمان در روز عید قربان به بهانه انداختن عکسی از حاج قاسم با کعبه توسط نیرو‌های امنیتی سعودی دستگیر شده و همچنان با گذشت بیش از ۳۰ روز در زندان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ