۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور خبر داد.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور خبر داد.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی خبر داد.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی خبر داد.
یک تیم تروریستی ۴ نفره که قصد انجام اقدامات تروریستی در داخل کشور را داشت، با هوشیاری پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
زاهدان- یک تیم تروریستی ۴ نفره در جنوب شرق کشور دستگیر شد.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دستگیری یک تیم تروریستی توسط مجموعه اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی با هماهنگی دستگاه قضائی خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
ریکاردو ساپینتو پیش بینی می کرد، یکی از بازیکنانی که از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت می شود، مهدی قایدی باشد.
یک هوادار تاتنهام که به دلیل حمله به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در جریان دیدار یک ماه پیش دو تیم در دربی لندن دستگیر شده بود اتهامش را پذیرفت.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
ستاره تیم ملی بسکتبال زنان امریکا که در روسیه دستگیر شده بود، با یک دلال اسلحه روسی مبادله شد.
سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرقدس خبرداد.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقر‌های تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ