فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان وقتی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که کاندیدا داشته باشند و مردم هم رای می‌دهند؛ اصلاح طلبان نمی‌توانند شرکت کنند نه اینکه نخواهند شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی در ۱۵ نکته توصیه‌ای برای اصلاح روند ساختار موجود دادند اما می‌بینید تندروها در رسانه‌ها به چه شکل با پیشنهادات آقای خاتمی رفتار می‌کنند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نمی‌دانم این عفو شامل «فائزه هاشمیِ» ما هم می‌شود یا نه؛ اگر این اتفاق بیفتد خانواده ما هم خوشحال می‌شود.
یک فعال اصلاح‌طلب گفت: اپوزیسیون خشونت‌ناپرهیز فاقد سرمایه اخلاقی است، برای آن‌ها تمامیت ارضی ارزش نیست. آن‌ها فکر می‌کنند حکومت کفش است که راحت می‌توان آن را عوض کرد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به احمد خاتمی نوشت: ظاهرا این عضو شورای نگهبان قانون اساسی را نخوانده است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره دیدار افرادی از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با مسئولان کشور که این روزها در حال رخ دادن است گفت: این دیدارها سیاسی است و درونش امتیازگیری به نفع گروه‌ها اتفاق می‌افتد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بستر گفت‌وگویی که بخواهد شکل بگیرد، هم مهم است. اینکه در کجا و چگونه و چه افرادی قرار است این گفت‌وگو را انجام دهند هم اهمیت دارد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سیستم عریض و تطویل و لخت دولت دارد لخ لخ کارهای روزمره مثل پرداخت حقوق و اخذ مالیات را انجام می دهد اما درباره قول های اساسی و ریشه ای که به معیشت مردم مربوط بود و با انجام آن قول ها امید در دل مردم زنده می شد اتفاق خاصی نیفتاده است.
جلال جلالی‌زاده گفت: مطمئن هستم تا زمانی که هم ایران و هم آمریکا از خواسته‌هایشان کوتاه نیایند و بخواهند به حداکثر چیزی که می‌خواهند برسد، نتیجه‌ای در کار نخواهد بود.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در صورتی مردم پای صندوق های رأی می آیند و نسبت به گذشته اقبال بیشتری نشان می دهند که شرایط کشور رو بهبود باشد یا یک دورنمایی مثبتی برای آینده داشته باشند.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
فیاض زاهد: لیلاز اصلاح‌طلب است اما تحلیل هایش راست افراطی را مدهوش می‌کند!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر به دانشگاه‌ها نگاه کنید، یک رخوت و سستی بر دانشگاه‌ها حاکم است چون جوانان حاضر به فعالیت سیاسی نیستند و از پرونده‌سازی و اینکه آینده‌شان به خطر بیفتد، می‌ترسند. بنابراین این وظیفه حاکمیت است که بر اساس آموزه‌های دینی و قانون اساسی میدان را برای فعالیت نسل جوان و انتقاد از خود آماده کند و جوانان نیز از نقد کردن هراسی نداشته باشند.
با تصویب هیأت مدیره بانک ملت مبنی بر پرداخت سود سهام سنواتی سهامداران این بانک از طریق سامانه سجام، سود سهام سهامداران حقیقی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند، در هفته جاری به حساب سجامی آنان واریز خواهد شد.
مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که رویکرد ما در سیاست خارجی با رویکرد ما در سیاست داخلی و اقتصاد و ... همخوانی ندارد و حتی متعارض است و این ریشه بسیاری از مشکلات موجود است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فرد وقتی خرید می رود می فهمد پولش خیلی بی ارزش شده است و این وضعیت متأسفانه ادامه دارد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ