علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر، گلرهای تیم نکونام در مقطع فعلی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
سیدمهدی حسینی خود را آماده ماموریت دشوار در بازی با پرسپولیس می‌کند.
امیرحسین حسین زاده با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن بازگشتش به استقلال خبر داد.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.
محمدحسین کنعانی معتقد است عدم آشنایی سرخپوشان با سیستم کمک داور ویدئویی، مانع قهرمانی پرسپولیس در آسیا شده است.
سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش از آرشا شکوری به عنوان آینده دروازه‌بانی استقلال نام برد.
مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان به عنوانس سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک انتخاب شد.
باشگاه آلومینیوم اراک هدایت تیم فوتبال خود را به سرمربی فصل گذشته پیکان داد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
سید حسین حسینی همچنان مصدوم است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی، در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
حسینی جانشین پلیس راهور گفت: به تنها چیزی که از خودرو اهمیت نمی‌دهیم، امنیت و ایمنی خودرو است.
حسینی، جانشین پلیس راهور خبر داد: کامیون‌های بدون حفاظ جانبی از اول دی ماه جریمه خواهند شد.
با حکم وزیر ورزش وجوانان، سید روح‌الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب شد.
سردار حسینی جانشین پلیس راهور گفت: رسم شده یک پلاس جلوی اسم خودرو می گذارند برای اینکه هزینه های گزاف دریافت کنند. وضعیت خودرو در شان مردم کشور نیست.
به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی همان گم شده پرسپولیس و بهترین جانشین برای سید جلال حسینی باشد.
با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت حسینی در حال گسترش است، چرا که همچنان از ابتدا برقرار بوده، بیشتر برقرار است و خدا وعده داده و در وعده خدا تخلفی نیست.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای صبح عاشورای حسینی و در سطح معابر شهر تهران مشکل ترافیکی نداریم و ترددها به سهولت انجام می‌گردد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وظیفه ما به عنوان پلیس امنیت و آرامش شهروندان است باید تلاش کنیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می‌کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سر‌ها در بیاورد.
امیرعلی صادقی با درخشش در بازی های دوستانه استقلال تا حد زیادی خیال هواداران این تیم را بابت غیبت امیرحسین حسین زاده راحت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ