سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وجود یک خلاء بزرگ در ورزش کشور طی چهل سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما و شورای عالی ورزش این است که بتوانیم سیاست گذاری خوبی برای ورزش داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
کادر فنی تیم ملی تکواندو خلاء وزن چهارم را با برگزاری رقابتهای انتخابی و دعوت از دو تکواندوکار جوان پر می کند.
برگزاری عادلانه انتخابات فدراسیون‌ها یکی از انتظارات به حق از وزارت ورزش است تا نامزدها درشرایطی برابر برای کرسی ریاست با یکدیگر رقابت کنند. اتفاقی که در چند فدراسیون رخ نداده است.
با وجود جدایی چندین مهاجم از اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی تنها امیر شهیم این روزها در بخش تهاجمی گل‌گهر در دسترس کادر فنی تیم است.
امروزه اغلب برای تهیه حلوا از آرد سفید استفاده می‌شود تا حلوا رنگ و روی زیباتری داشته باشد. حلوای تخم گشنیز را می‌توانید به سلیقه خودتان با خلال پادام و پودر پسته تزئین نمایید. یکی از روش‌های سنتی برای سرو حلوا رقایب، بعد از خاموش کردن حرارت، اضافه کردن خلال بادام به حلوا و ورز دادن آن است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن مذاکرات شخصی با ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، را آغاز کرده است.
اصفهان- مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه تاکید دولت بر افزایش نرخ نان نیست، گفت: عقب‌ماندگی‌های نرخی نان طی سال‌های گذشته، ترمیم و قیمت نان متناسب سازی می‌شود.
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
محسن هاشمی گفت در ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شاهد شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای در کشور هستیم که شاید بیش از هرزمان دیگری نیاز به عقلانیت در حکمرانی داریم و خلا حضور آیت الله هاشمی بعنوان نماد عقلانیت در حکمرانی بیش از گذشته احساس می‌شود.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
در خلاء یک سیاست‌گذاری خارجی عمل‌گرایانه از سوی تهران، چینی با رویکردی اقتصادی محور و مبتنی بر سود حداکثری، همکاری با بازیگران عرب منطقه را بر نزدیکی به تهران ترجیح داده‌اند. امضای قرارداد گازی با قطر و اخیرا امضای تفاهم‌نامه استراتژیک با عربستان، مصداق‌های این سیاست‌گذاری است؛ لذا پیام و درس دیگر برای تهران این است که شرکت‌ها و دولت چین، حاضر به پذیرش ریسک همکاری با ایران تحت تحریم را نمی‌پذیرند و آن‌جا که منافع اقتصادی آن‌ها توجیه کند، در حوزه مسائل سیاسی نیز علیه ایران موضع خواهند گرفت
وزیر ورزش عربستان اعلام کرد بر خلاف برخی اخبار منتشر شده این کشور برنامه ای برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ ندارد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بیان وجود خلاء نظارتی و اینکه این خلاء هر روز بزرگ‌تر می‌شود، مبنای حقوقی ندارد، زیرا آنچه امروز انجام نمی‌شود مربوط به توافق ۱ + ۵ با جمهوری اسلامی ایران است.
وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می‌شود؟
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ