رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در مجمع عالی فرماندهان سپاه در دانشگاه افسری امام حسین (ع) حاضر شده است به مقام شامخ شهدای گمنامی که مزارشان در این دانشگاه است ادای احترام کرد.
سید علی حسینی، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی گفت: چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تکریم اساتید و پیش‌کسوتان عرصه تعلیم و تعلم مراسمی با حضور رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در محل این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
حسن غفوری فرد استاد دانشگاه و رئیس سابق هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، درگذشت.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر نقش و اهمیت دانشگاه ها در توسعه و حل مسائل کشور، تاکید کرد: بودجه آموزش عالی برنامه محور و مسئله محور باشد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
خطیبی با اشاره به اینکه صرف ۹۴ درصد از اعتبارات برای حقوق به روسای دانشگاه بازمی‌گردد، عنوان کرد: «جذب نیروی شرکتی ممنوع است. دانشگاه را که ما درست نکردیم و ۴۰ سال است که دانشگاه‌ها کار می‌کنند. چه دلیلی دارد که رئیس جدید تعدادی نیروی شرکتی اضافه کند؟ این اتفاقات باعث بلعیده شدن اعتبارات آموزش عالی می‌شود.»
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: شهید سلیمانی از ارکان نظم جدید جهانی و قدرت عمیق انقلاب اسلامی در منطقه و تشکیل محور مقاومت در برابر استکبار است.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر حسن مسلمی نائینی به‌عنوان رییس جدید جهادانشگاهی انتخاب شد.
در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور، ۱۰ سیاست در راستای ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری پس از تأیید احکام ریاست دانشگاه‌های کشور، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست ۲۰ دانشگاه کشور را به مدت ۴ سال صادر کرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی کشور مان امنیت ایران و عراق را گره خورده در هم دانست و گفت: همکاری راهبردی میان دو ملت و نیروهای مسلح ایران و عراق ضروری است.
قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ