سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - تعداد هفت هزار و ۵۰۰ نخل به یاد شهدا در یادمان‌های دفاع مقدس کاشته شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های شهدا قوت قلب ما است گفت: شهید عجمیان از اسلام و ایران دفاع کرد.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راستای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب همراه با گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و با تشییع پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر قم برگزارشد.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: دشمنان تلاش می‌کنند یاد و خاطره شهدا به بوته فراموشی سپرده شود که وظیفه آحاد ملت است تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
تصاویری از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب / پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ