باشگاه استقلال طی بیانیه ای، پاسخ بیانیه گل گهر سیرجان را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
اولیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید اخبار مربوط به عصبانیت شدید او پس از شنیدن خبر اخراجش دروغ است.
در این عملیات، ابتدا به ابوحسین القریشی، سرکرده داعش اخطار تسلیم داده شد، اما پاسخی دریافت نشد. پس از آن، تیم عملیات ویژه ابتدا سپس در ورودی حیاط خلوت و دیوارهای اطراف را منفجر و وارد خانه شدند.
رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند.
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
زمین‌شناس هلندی که ادعا می‌شد سه روز قبل از وقوع زلزله شدید در ترکیه و سوریه، این حادثه را پیش‌بینی کرده بود، در گفت‌وگویی این اخبار را جعلی دانست.
خبرنگار سوری شبکه الجزیره که برای پوشش اخبار زلزله شدید در مناطق شمالی سوریه حاضر شده بود، نتوانست جلوی اشک های خود را پس از مشاهده حجم بالای ویرانی ها در این مناطق بگیرد.
یک فعال و تورآور گردشگری ایران با توجه به کاهش شدید درخواست سفر به ایران می‌گوید: «نیمی از تور‌های فصل بهار ایران منتظر گذر ایران از لیست اخطار و عدم سفر هستند و نیمی دیگر کنسل شدند.»
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.
سعید مهری، محمد محبی و صالح حردانی سه بازیکنی هستند که به دلیل 4 اخطاره شدن این هفته قادر به همراهی تیم استقلال نخواهند بود.
حسین کنعانی زادگان از روی نیمکت اولین کارت خود در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
­شورای رقابت با هدف مقابله با انحصار شدید به شرکت راه آهن اخطار داد.
صالح حردانی مدافع ملی‌پوش استقلال در ثانیه های پایانی نیمه اول توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد.
با توجه به آثار مالی و خسارت‌های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران‌های ناشی از آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ