عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیدن حرف‌ها و ادعاهای عجیب از زبان حجت عبدالملکی، تبدیل به عادت شده است؛ اما به نظر می‌رسد این‌بار مساله جدی‌تر از یکسری ادعاهاست و شاید پای درز اطلاعات مهم کشور در میان باشد. واقعا او - همانگونه که خودش بیان کرده - اشتباهی به این بزرگی مرتکب شده است؟
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
شاید موارد بسیاری وجود دارد که کاربران اندرویدی از آنها خبر نداشته باشند و شاید مواردی وجود داشته باشد که به اشتباه انجام می‌دهند.
بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای بیرون آمدن از بحران فعلی است که گریبانگیرش شده و شاید در این مسیر باز هم اشتباهی را مرتکب شود.
شاید بسیاری از تماشاگران استقلال و پرسپولیس علاقه‌ای به کسب پیروزی با اشتباه داوری به سود تیم‌شان نداشته باشند.
سباستین کهل با انتقاد شدید از تصمیمات داور، عملکرد او در بازی بوخوم - دورتموند را فاجعه‌آمیز خواند.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، معتقد است تصمیم یولیان ناگلزمان برای رفتن به تعطیلات در وقفه دیدارهای ملی اشتباه بود.
تساوی لیورپول برابر کریستال پالاس شاید زنگ خطری برای این تیم درباره بازی برگشت برابر رئال مادرید باشد.
شاید برای نخستین بار است که اشتباه داور باعث دریافت گل پرسپولیس شده اما اکثریت هواداران این تیم مقصر اصلی را فرد دیگری می دانند.
حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
شاید در وهله اول خیلی از شما تصور کنید که تیتر این مقاله را اشتباه زده باشم اما حقیقتش...
محمدرضا عباسی می‌گوید داور در صحنه‌های پنالتی مرتکب اشتباه شد.
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
دبیرکل ناتو مدعی است که غرب نباید اشتباهی که درباره روسیه مرتکب شد را درباره چین تکرار کند.
اهداف ناممکن نیز از منابع اشتباه است. منظور از ناممکن بودن، محال عقلی نیست، بلکه محال عرفی و عملی است. شاید در آینده و با تغییراتی ممکن شود. اتصال دریای خزر به دریای عمان نمونه‌ای از این اهداف و ایده‌ها بود. این ایده‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی بسیار بیشتر است.
شاید مغایر با عقل سلیم به نظر برسد اما دیکتاتورها اغلب کارهایی را انجام می‌دهند که بی‌معنی است. این موضوع تا حدی بدان خاطر است که در رژیم‌های دیکتاتوری هیچ کس حاضر نیست به دیکتاتور بگوید چه کار اشتباهی را انجام می‌دهد. با ادامه دوره سوم ریاست جمهوری شی باید منتظر اقدامات سیاسی بیشتری باشیم که مغایر با عقل سلیم به نظر می‌رسند.
تصمیم چلسی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شاید برای گراهام پاتر چندان خوشایند نباشد.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، می‌گوید شاید عصبانیتش کنار زمین بر اثر اشتباهی بود که در دیدن صحنه گل میلان داشت.
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ