در این عملیات، ابتدا به ابوحسین القریشی، سرکرده داعش اخطار تسلیم داده شد، اما پاسخی دریافت نشد. پس از آن، تیم عملیات ویژه ابتدا سپس در ورودی حیاط خلوت و دیوارهای اطراف را منفجر و وارد خانه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با مأموران کشته شد.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
تصادف ۱۷ خودرو در در جاده اراک به سلفچگان، ۱۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
یونیفل از کشته شدن یک نظامی ایرلندی خود و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد با ارتش لبنان برای روشن شدن جزئیات این حادثه هماهنگی می کند.
تبریز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در درگیری خانوادگی مسلحانه در تبریز خبرداد.
«ابو الحسن القرشی» رهبر داعش در جریان عملیات ارتش سوریه و با حمایت فعالان محلی در شهر جاسم در درعا ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی به همراه تمامی اعضای گروهش کشته شد.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شد.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
شاهرود- دولت بر روی توسعه الگوی کشت نوین تاکید دارد اما کارشناسان اعتقاد دارند که برای نیل به این منظور نیاز به اعمال مشوق‌ها و همچنین ارتقای ترویج جهاد کشاورزی است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل گفته است که براساس آخرین جزئیات، چهار شهروند افغانستان و دو کارمند سفارت روسیه کشته شده‌اند.
اعلام جزئیات کشت فراسرزمینی، توسعه صادرات مرکبات، چالش های مرغداران و رسیدن میزان خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
مدرسه دوران کودکی او در یک آگهی ترحیم بدون ارائه جزئیاتی درباره شرایط کشته شدن وی، اعلام کرد که «آنتون لیستوپاد» در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین خلبان نیروی هوایی اوکراین شناخته شد و در عملیات نظامی در شرق کشور شرکت کرد.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ