سعید مهری، محمد محبی و صالح حردانی سه بازیکنی هستند که به دلیل 4 اخطاره شدن این هفته قادر به همراهی تیم استقلال نخواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
تعداد زیادی از بازیکنان، اعضای کادرفنی در شروع فصل جدید محروم خواهند بود.
سازمان لیگ اسامی محرومان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد.
اسامی محرومانی که محرومیت شان از فصل گذشته باقیمانده و به فصل آینده مسابقات منتقل شده است.
چند روز پیش خبری دیدم که کسی سوار هواپیمای تبریز به تهران شده بود و از پذیرایی عالی آن تعجب کرده و وقتی جویای ماجرا می‌شود، می‌گویند همراهان آقای رییس دولت در این هواپیما هستند، لذا از همه به صورت ویژه پذیرایی شده است... این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود؟!
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
اسامی محرومان نیمه نهایی جام حذف فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشخص شد.
اسامی محرومان مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.
سعید الهویی در دومین تجربه سرمربیگری لیگ برتری خود روز بسیار دشواری را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پشت سر گذاشت.
روز آینده و جمعه هفته 26 رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار خواهد شد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
اسامی محرومان هفته بیست و چهارم لیگ یک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
محرومان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند.
ژوزه مورایس فهرست 11 بازیکن اصلی خود را در مصاف با ذوب آهن مشخص کرده است.
سرمربی پرتغالی سپاهان بازیکنان محرومش در دیدار برابر فولاد را سه‌شنبه در اختیار دارد.
یک گزارشگر اوکراینی که با سربازان حاضر در نبرد باخموت صحبت کرده می‌گوید که به او گفته اند: امید به زندگی متوسط مبارزان بسیج شده در باخموت ۴ ساعت است». روسیه برتری قابل توجهی عددی را با کمک نیرو‌های شبه نظامی گروه واگنر دارد، نیرو‌هایی که جلودار آن‌ها عمدتاً از زندانیان و محکومان آموزش ندیده و بدون تجهیزات کافی تشکیل شده که به صورت موج انسانی به کار گرفته می‌شوند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
چگنی گفت: براساس بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین میشود.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فردی باید وزیر کار شود که درد محرومیت داشته باشد تا بتواند برای محرومان تصمیم بگیرد.
سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان لیگ‌های دسته اول و دوم کشور را اعلام کرد.
با اعلام سازمان لیگ، محرومان دسته یک و دو فوتبال کشور مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ