رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. برخی می گویند این پل عابر به خاطر بی حجابی تعطیل شده است!
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
تصویری از دختر بی حجاب در گزارش صدا و سیما در روز عید فطر درباره بی حجابی منتشر شده است.
سرمربی توپچی ها نسبت به تصاویری که از آرسنالی ها و بی توجهی آن ها نسبت به هوادار خردسال منتشر شد واکنش نشان داد.
سنسور دوربین ممکن است طبق تعریف نرم‌افزاری، روی موی بلند حساسیت داشته باشد و آن را به‌عنوان بدحجابی ثبت کند؛ حال در این میان بعید نیست که به اشتباه تصویری از یک آقا با موی بلند یا خانومی که شال یا پوششی همرنگ با رنگ موهایش دارد، به عنوان بی‌حجاب ثبت شود؛ بنابراین نمی‌توان خیلی روی اصالت این تصاویر حساب کرد.
حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
این تصاویر را آرش هاشمی (خبرنگار) منتشر کرد.
با گذشت یک سال از جنگ اوکراین، شهروندان اوکراینی معترض در حال یافتن راه‌هایی متفاومت برای ابراز نارضایتی در مورد حمله کرملین به اوکراین هستند.
تصاویری از خوش گذرانی‌های نیمار بعد از شکست مقابل بایرن در لیگ قهرمانان منتشر شده که جنجال آفرین بوده است.
روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان‌های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می‌کنند، منتشر شده است.
تصاویری از خوشحالی مردم آرژانتین در شهر دوحه قطر پس از قهرمانی در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گروهی از بانوان شهر قم در حمایت از حریم خانواده و حجاب و عفاف در حرم حضرت معصومه (س) تحصن کردند.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
تصاویری از لحظه انفجار آشپزخانه در اثر بی احتیاطی یک آشپز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کامبیز نوروزی حقوقدان گفت: این مصاحبه پیام غیرمستقیمی در بردارد و آن ایجاد ارعاب و نشان دادن نتیجه یا تاوان انتقاد از شیوه‌های خشن مقابله با بدحجابی است. در واقع این کار‌ها را می‌کنند تا کسی جرأت نکند درباره سیاست حجاب حرفی بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ