مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
ملی پوشان هاکی چمنی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عمان خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می‌شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام تیم ۵۰ نفره «راه انداز» مراکز درمانی هلال احمر برای اربعین حسینی خبر داد.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
ترکیب تیم چهار نفره مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات جهانی موتورکراس ترکیه مشخص شد.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که این کشور بسته تسلیحاتی تازه‌ای را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
وزارت دفاع روسیه امروز در خصوص عملیات ویژه نظامی این کشور اعلام کرد: بیش از ۲۵۰ سرباز اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
یک کارگزار اروپایی اعلام کرد که این هفته عراق ۲۵۰ هزار تن گندم را در یک منقاصه از استرالیا خریداری کرده است.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای گفت: طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای، با اعلام خبر تجمع سکوت بیماران SMA به دلیل تأمین‌نشدن داروی ۴۰۰ بیمار مبتلا و پیگیری‌های متعدد برای تأمین داروی بیماران با وجود تأکید قطعی رئیس‌جمهور، تأکید می‌کند: «طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.»
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
ستادکل ارتش اوکراین امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ با روسیه، ۷۰ هزار و ۲۵۰ سرباز روسی کشته شده‌ اند!
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد عملیات ارتش اوکراین در مناطق جنوبی این کشور شکست خورده و بیش از ۲۵۰ نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آنها هم نابود شدند.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ