باکو به دنبال آن است تا ارتباطی زمینی با نخجوان ایجاد کرده و دیگر برای دستیابی به این منطقه نیازمند عبور از خاک جمهوری اسلامی ایران نباشد. ایران صراحتاً نسبت به تغییر مرز‌ها و جغرافیای منطقه هشدار داده و مخالفت خود را با ایجاد این مسیر زمینی اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
در اقدامی جالب از سوی رییس فدراسیون تنیس روی میز، دو ملی پوش این رشته عضو هیات رییسه فدراسیون شدند.
ایوان مارکانو دو سال دیگر قراردادش را با باشگاه پورتو تمدید کرد.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
در ۲۰ سال اخیر، هرچند تبادلات تجاری بین ایران و عمان روند صعودی به خود گرفته است، اما این روند به شدت پرنوسان و ناپایدار بوده و باید برای بهبود عملکرد در این بخش تدابیر جدی اندیشیده شود.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
دو ستاره بلندقامت سپاهان در کنار هم راهی زمین چمن مجموعه باغ فردوس شدند.
برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور را به دلیل توهین هوادارانش در ورزشگاه اصفهان و تبریز جریمه نقدی کرد.
اضطراب، استرس و آینده مبهم، تنشی است که خانواده‌های زندانیان در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند، فقدان فرزند یا همسرشان آزاردهنده‌ترین احساسی است که دارند و نمی‌دانند در آینده چه سرنوشتی در انتظارشان است.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مودت و دوستی میان ایران و آذربایجان تمام نشدنی است و مردمان دو طرف رود ارس یکدل هستند.
در فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، تکلیف چند ستاره هنوز نامشخص است.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
ارتش کره شمالی کره شمالی امروز جمعه دو فروند موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.
گارد ساحلی ژاپن نیز تائید کرد که کره شمالی در بامداد پنجشنبه دو موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن شلیک کرد.
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران و کرمان منصوب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ