ایوان مارکانو دو سال دیگر قراردادش را با باشگاه پورتو تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوپاریزین نوشته است که کیلیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی مدت با پی اس جی را تحت بررسی دارد.
دولت در طرح نهضت ملی، ساخت مسکن به صورت یک یا ۲ طبقه و به عبارت دیگر افقی را در دستور کار قرار داده است؛ طرحی که به گفته برخی از کارشناسان از یک سو موجب کاهش هزینه‌های ساخت مسکن و در سوی دیگر بالا رفتن اجرای این طرح‌ها می‌شود.
منابعی در باشگاه العربی قطر اطلاع دادند آرون گونارسون، بازیکن ایسلندی در فصل آینده به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
همزمان با تشدید بحران پروازهای هوایی میان مصر و رژیم صهیونیستی که به معنی کاهش روابط دیپلماتیک دوجانبه خواهد بود، یک هیأت از سوی تل آویو برای بررسی این موضوع راهی قاهره می‌شود.
وینیسیوس تویباس که قرضی از شاختار در تیم دوم رئال بازی می کند، یک فصل دیگر نیز در باشگاه مادریدی بازی خواهد کرد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
تیک تاک که شبکه اجتماعی محبوبی در سراسر جهان است، اکنون از سوی دولت ها یک تهدید امنیتی به شمار می رود این در حالی است که ریشه این اتهامات در تنش های آمریکا با چین است.
جرد پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا تابستان 2027 بازیکن این باشگاه خواهد بود.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
دروازه‌بان سوم استقلال در مسابقه با پیکان هم از روز نیمکت ذخیره‌ها کار را دنبال خواهد کرد.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
یک گزارش جدید که از سوی نهادی صهیونیستی منتشر شده حاکی از افزایش میانگین فقر در اراضی اشغالی است.
مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت مدعی شد که نیرو‌های آمریکایی یک تهدید قریب الوقوع از سوی ایران را رصد، با آن مقابله و از انجام آن ممانعت کردند.
مرندی نوشت: رژیم‌های غربی می‌خواستند به سرعت یک توافق هسته‌ای حاصل شود. چه اتفاقی افتاد؟ آن‌ها درباره وجود یک تهدید هسته‌ای [از سوی ایران]دروغ می‌گفتند. اما آمریکا و تروئیکای اروپا بازخواهند گشت.
یک مسجد متعلق به مسلمانان در منطقه گوتینگن در شمال آلمان از سوی برخی افراد ناشناس ارسال یک نامه حاوی عبارات تهدیدآمیز و علامت صلیب شکسته مورد تهدید قرار گرفت.
ترس یک احساس باستانی است و داستان‌های ترسناک در تاریخ بشر ریشه دوانده‌اند. در جوامع اولیه، از داستان‌های ترسناک برای آموزش به کودکان در مورد خطراتی که ممکن بود آن‌ها را تهدید کند، مانند گرگ‌ها و سایر شکارچیان استفاده می‌شد. امروزه سینما دریچه‌ای به سوی ترس‌های جمعی جامعه است.
سازوکار تمدید مدت بازداشت موقت که در نظام‌های دادرسی کیفری مقرر شده، از یک سو به لحاظ تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت فردی است که در بازداشت به سر می‌برد و از سوی دیگر برای جلوگیری از اتلاف وقت و طولانی‌شدن زمان دادرسی و ترغیب مقامات قضائی در فیصله‌دادن به دعوای کیفری است.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ