اجتماع اربعینی ها در مصلای تهران چند روز زودتر از پیاده روی اربعین، حس و حال قدم زدن در جاده نجف کربلا را با حضور قشرهای مختلف زنده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.
با برگزاری رقابت‌های انتخابی ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.
فدراسیون جهانی والیبال نحوه انتخاب 24 تیم شرکت کننده در بازی‌های المپیک 2028 لس آنجلس را اعلام کرد.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
کرمان -مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.
رئیس پلیس راه کشور درباره مسدودی جاده چالوس به خاطر کار‌های عمرانی در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه گفت: این جاده این هفته مسدود نیست و تردد از هر دو طرف جریان دارد.
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.
نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند.
با برگزاری مسابقات انتخابی، نفرات اعزامی تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمان جهان مشخص شدند.
هر 10 فرنگی‌کار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی که 18 و 19 اردیبهشت برگزار می‌شود، معاف شدند.
رییس پلیس راهور با بیان اینکه عامل اصلی تصادفات و تلفات جاده‌ای خستگی و عدم دقت به مسیر است اظهار کرد: ترافیک‌ها نیمه‌سنگین و سنگین است. مسافران استراحت و رعایت نکات ایمنی را طی سفر در نظر داشته باشند.
رییس پلیس راهور ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل بارش برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیر‌های انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیر‌ها از زنجیرچرخ و ابزار‌های امنیتی استفاده شود.
بعد از ریزش مجدد سنگ چالوس، این محور مسدود شد. تا اعلام راهداری در خصوص ایمنی کامل محور چالوس از لحاظ ریزش سنگ، دیگر این محور بازگشایی نخواهد شد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ایجاد ورودی ایستگاه کهریزک به بهشت زهرا (س) خبر داد.
مسافران هواپیما از دیدن شی عجیبی در آسمان از پنجره هواپیما بهت زده می شوند./عصر ایران
بانک رافدین عراق اعلام کرد: این بانک به مسافران محترم اعلام می کند که از روز یکشنبه برابر با ۵ مارس ۲۰۲۳ فرایند واریز دینار عراقی در باجه بانک در فرودگاه بین المللی بغداد متوقف می شود.
با وجود بارش بی وقفه برف در تهران، فرودگاه بین المللی مهرآباد و مابقی فرودگاه های کشور عملیاتی است و پروازها در حال انجام است اما ضروری‌است مسافران پیش از عزیمت با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.
در پی تقویت سامانه بارشی در روز جاری (یکشنبه) و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران درخواست کرد پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: اطلاعات لازم درباره حرکت قطارها در سایت راه آهن گذاشته خواهد شد و همچنین مردم از طریق تماس با ۵۱۴۹-۰۲۱ می توانند از وضعیت حرکت قطارها اطلاعات لازم را کسب کنند.
کورنیش دوحه یکی از محبوب ترین دیدنی های قطر است. این ساحل با طراحی ماهرانه هلالی شکل است. زیبایی آن در شب چند برابر می‌شود و پیاده روی کنار آن تجربه خاصی را به ارمغان می‌آورد.
مسافران چقدر عوارض خروج از کشور پرداخت کردند؟
در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در گروه بانوان، 8 نفر برتر هر وزن مشخص شدند.
سخنگوی گمرک با بیان اینکه تمام مرزهای تجاری با عراق فعالند، گفت: در مرزهای مسافری خروج اتباع ایرانی فعلاً تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود ولی ورود اتباع ایرانی و عراقی به ایران امکانپذیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ