اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سالانه ۷۰۰ هزار تن ریزگرد در هوای خراسان جنوبی معلق می‌شود که از این حیث، ششمین استان آلوده کشور است.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
بنا بر گزارشی، در ۲۰ ماه اول کودتای نظامی در میانمار، بیش از ۶ هزار غیرنظامی جان خود را از دست دادند.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
اصفهان- مسئول پارک کوهستانی صفه از بازدید ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از پارک آموزشی حیات وحش کلان‌شهر اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: بیش از ۲۰ هزار امدادگرمتخصص و آموزش دیده در حال حاضر در سراسر کشور با هلال‌احمرهمکاری و آمادگی مقابله با حوادث را دارند.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
سرپرست سازمان امدادونجات کشور از انجام ۲۰ هزار عملیات جاده‌ای در ۳۵۴ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۰ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان می‌دهد از طریق هواپیما‌های بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه می‌دهد تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
نزدیک ۲۰.۷ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا با ارزش بیش از یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۳۰ آذر در بازار گواهی سپرده در بورس کالا دست به دست شد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با اشاره به عوارض آلودگی هوا بر سلامت افراد، گفت: مواجهه با آلودگی هوا در کشور‌های توسعه یافته چهارمین عامل مرگ در جهان پس از خطرات متابولیک، رژیم غذایی و دود سیگار است. این در حالیست که در کشور‌های در حال توسعه آلودگی هوا سومین ریسک فاکتور مرگ است. در واقع مطالعات جهانی نشان داده است آلودگی هوای آزاد و داخل در مناطق شهری و روستایی سالیانه منجر به بیش از هفت میلیون مرگ زودرس می‌شود.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.
دبیر شورای عالی اتقلاب فرهنگی با اشار ه به تصویب سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو گفت:رتبه پنجم در ثبت استانداردهای نانو نشان از تکمیل زنجیره علم، پژوهش، نوآوری و کسب و کار در حوزه نانو است.
مشهد ـ مدیر عامل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در تابستان سال جاری بیش از ۲۰ هزار نفر در صنایع دوره کارورزی را پشت سر گذاشتند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، از تولید بیش از ۲۰ هزار ست دیالیز در یک هفته گذشته خبر داد.
شیراز - معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از سیل خسارت دیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ