سرپرست سازمان امدادونجات کشور از انجام ۲۰ هزار عملیات جاده‌ای در ۳۵۴ روز گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در جریان انجام دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق از انجام بیش از پنج هزار عملیات از سوی نیروهای این جنبش علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
اردستان-مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: در سال ۱۴۰۱، تعداد یک هزار و ۸۶۲ بازرسی از اصناف در سراسر شهرستان اردستان انجام شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از انجام معاینات بیش از اعزام حج برای ۲۸ هزار و ۴۲۸ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
اهواز- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با همکاری سپاه خوزستان و منابع طبیعی بیش از ۱۶ هزار هکتار نهال‌کاری و بیابان زدایی در استان انجام شده است.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال خبر داد.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۵ آذرماه، بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه مورخ ۲۹ آبان ماه, بیش از ۸ برابر میزان تقاضا بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از انجام پویش بزرگ «همه هوادار ایران» با محوریت سازمان زیباسازی در بیش از ۲۰ کلانشهر و شهر بزرگ کشور خبر داد.
مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ