محمد ایل‌بیگی، با اشاره به اینکه مار‌های پیتون اغلب در شرایط و محیط غیرطبیعی تخم گذاری نمی‌کنند، توضیح داد: خوشبختانه شرایط نگه داری این خزنده به قدری مناسب بوده که تخم ریزی صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود صادرات، تخم مرغ در بازار همچنان ارزان و کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رود.
زاهدان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از آغاز فصل جدید تخم گذاری لاک پشت‌های سبز دریایی در سواحل مکران خبر داد.
در حقیقت فرآیند تولید به این صورت است که جوجه یکروزه سه ماه کف زمین و سه ماه در داخل قفس تولید تخم مرغ، پرورش داده می‌شود. زمانی که مرغ شروع به تخم‌گذاری می‌کند، چون جوان بوده و ابتدای تولید است، در دو ماه اول تخم گذاری ممکن است یک تخم مرغ دو زرده بگذارد.
پخت با مایکروویو منجر به تغییرات شیمیایی قابل ملاحظه ای در مواد غذایی نمی شود. لیپیدها (چربی ها) در طی پخت با مایکروویو در سویا، زرده تخم مرغ و گوشت پایدار است.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند.
جیمرسون، که مار پیتون‌های مشبک را پرورش می‌دهد، گفت که او و همسرش در ۳ مارس در حال کمک به تخم‌گذاری دسته‌ای از تخم‌ها بودند که یک تخم را پیدا کردند که درست به نظر نمی‌رسید. جیمرسون به نیوزویک گفت که مار داخل بند ناف دور گردنش بود. وقتی جیمرسون آن را از پوسته بیرون کشید، دید که دو چشم مار در یک حفره است.
مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران گفت: مار پیتون از مارهای غول پیکر کشور برمه است و با توجه به شرایط مناسب نگهداری در مجموعه حیات وحش پارک شهید چمران تخم گذاری کرده است.
علت مهاجرت درنای سیبری از روسیه به ایران، سرمای هوا و پیدا نکردن غذا است که به عرض‌های پایین‌تر جغرافیایی مهاجرت می‌کند تا شرایط محیطی برایش مساعد شود. پس از آن برای دوران جفت‌گیری، تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌ها دوباره به سیبری برمی‌گردد.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار گفت: کیفیت بخشی از ذرت های موجود دربازار مناسب نبوده و برخی تولیدکنندگان از موادشیمیایی استفاده می کنند تا زرده تخم مرغ، مشتری پسند باشد.
رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخم گذار میهن گفت: آمار و اطلاعات بخش کشاورزی به این دلیل دقیق نیست که قوانین بازدارنده ای برای ثبت آمار نادرست و اشتباه نداریم.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: تخم مرغ مورد نیاز شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی برای نخستین بار امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی و پولت تخمگذار به بخش خصوصی واگذار شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به دلیل توانایی این پشه در تخم‌گذاری در کمترین سطوح آبی نظیر بشقاب‌های زیر گلدان‌ها، آب تجمع یافته در ظروف رهاشده و... و احتمال ورود آن به استان را تشدید می‌کند.
فوک خزری که کوچکترین فوک دنیا هم لقب دارد به‌طور میانگین ۱٫۵ متر طول و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد، او تنها پستاندار دریای خزر است، یعنی بجای تخم گذاری، نوزادانی به دنیا می‌آورد که از شیر مادر تغذیه می‌کنند.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار گفت: هنوز قیمت این کالا به نرخ منطقی و واقعی خود نرسیده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ