در فصل گرما برای پیشگیری از گرمازدگی تهیه شربت سکنجبین و تخم کاسنی، عناب و زرشک و خاکشیر یخ زده و آبلیمو می‌تواند به میزان قابل توجهی مفید باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۷۵ درصد از آب شرب تهران از ۵ سد اصلی تامین می شود.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت که ۵ شخص و یک شرکت مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به لیست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود اضافه کرده است.
مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: ۵ ایستگاه آیت‌الله کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به خروج ۵ شرکت از ورشکستگی گفت: اقدامات ویژه در خصوص مبارزه با فساد و رانت خواری، مفاسد اقتصادی و همچنین قاچاق در دستور کار دادگستری است.
شرکت ارتباطات زیرساخت ۵ اقدام مهم برای پایداری شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه ۱۸میلیون لیتربنزین در منطقه تهران از ابتدای سال،گفت:این مقدار مصرف معادل ۲۵درصد مصرف کل کشور ونیازمند مدیریت مصرف است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تعیین‌تکلیف پنج طرح ذخیره‌سازی گاز در دولت سیزدهم خبر داد و اعلام کرد دو میدان دیگر نیز تا تابستان فعال می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: وضعیت پنج سد آب شرب خراسان رضوی (دوستی، طرق، کارده، ارداک و تبارک) اصلاً مناسب نیست و بیشتر این سدها کمتر از ۲۰ درصد حجم‌شان آب دارند.
چشم انداز شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه‌های زندگی ما، ازجمله تلفن‌ها، خانه‌ها و اتومبیل‌های هوشمند است. این شرکت می‌خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.
چندی پیش یک دختربچه ۵ ساله که به دلیل مصرف اشتباه شربت متادون دچار مسمویت دارویی شده بود، بعد از این که دو بار در آمبولانس احیا شد، توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این در حالی است که مسمومیت کودکان بر اثر مصرف اشتباه شربت متادون در تهران نسبتا شایع است و به گفته فریبا فرنقی، پزشک بخش مسمومیت اطفال بیمارستان لقمان حکیم، به طور متوسط هر شب یک یا دو کودک با چنین مشکلی در این بیمارستان بستری می‌شوند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
رودسر- فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۵ تن از اعضای آن در بخش چابکسر خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدیدی را در ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: پیش بینی شده ۵ میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ