رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حسین رضازاده در فرودگاه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
برخی از چهره های ورزشی از جمله حسین شمس، جواد فروغی، حسین رضازاده، اعظم بختی و نازنین ملایی، دوشنبه ۲ مرداد با حضور در موکب نجوا که به همت وزارت ورزش و جوانان برپا شده است، از عزاداران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.
روایت قابل تامل مجیدرضا رهنورد، قاتل شهیدان حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده، از پیرامون تاثیرات رسانه‌های معاند در ارتکاب این جنایت می‌گوید.
دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتی گفت: عموما مشکلات ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به معده می‌باشد که جهت رفع اورژانسی عارضه و درد حاصل از ترش کردن معده توصیه می‌گردد از جوش شیرین که متاسفانه امروز بد نام شده است.
ایران با رو کردن دو پدیده سنگین وزن خود در وزنه‌برداری آسیا به خصوص یوسفی جوان، نشان داد که در تدارک معرفی جانشینان شایسته ای برای حسین رضازاده و بهداد سلیمی است. آنها با دو نقره خود تیم کشورمان را قهرمان تیمی آسیا کردند
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
حسین رضازاده که کاندیدای کارشناس خبره فدراسیون وزنه‌برداری بود، میلی‌متری توانست از مجمع رای اعتماد بگیرد.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
بهداد سلیمی به عنوان نایب رییس و حسین رضازاده به عنوان خبره ورزشی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری رای آوردند.
نام حسین رضازاده در لیست دو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برای پست های نایب رییسی و کارشناس خبره وجود دارد.
حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
مشهد ـ قاتل شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: براساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
مشهد ـ پیکرهای مطهر شهیدان بسیجی محافظ امنیت و دانشجو دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.
با حکم سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده به عنوان رییس کمیته فنی فدراسبون منصوب شد.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون منصوب شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
حسین رضازاده با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی منصوب شد.
حسین رضازاده با حکم سجاد انوشیروانی به عنوان مشاور عالی سرپرست در امور این مجموعه و عضو کمیته فنی وزنه‌برداری منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ