حسین رضازاده در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرده با مسئولان فدراسیون بر سر حضورش در انتخابات آسیایی به توافق رسیده بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
تقابل ایران – قطر در مسیر قهرمانی در جام ملت های 2023 می تواند یکی از اتفاقات جذاب این دوره از بازی ها در دوحه باشد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق به پیروزی قاطع در دومین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع جام ملت ها شد.
سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی با واگذاری نتیجه مقابل رقبا در اوزان 46- و 54- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.
فصل 2022/23 لیگ پرتغال به پایان رسید و بنفیکا فاتح این رقابت ها شد. پورتو با وجود کسب برد در 10 هفته پایانی از قهرمانی در این رقابت ها باز ماند؛ با این حال مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل جاری لیگ پرتغال معرفی شد. ستاره ایرانی پورتو 22 گل و 7 پاس گل در رقابت های این فصل به ثبت رساند.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای جام جهانی بسکتبال، نخستین دیدار تیم ملی ایران در این رقابت ها برابر برزیل انجام می شود.
یک نفر نوشته انگار عمدی در گرفتنِ عکس‌های بد وجود دارد: خیلیییی مزخرفهههههه این کارشون! یادمه با یکی از بچه‌ها شرط بندی کرده بودیم سر اینکه ریشامونو حتی خط هم نندازیم و یه مدت بذاریم همینجور باشه. رفتم برا کارت ملی با یه پیراهن فوق گشاد زشت. خانومه گفت بشین عکس بگیرم، گفتم چی؟ گفت بشین عکس بگیرم. گفتم بابا جان من عکس همرامه. گفت نه! و اینگونه شد که عکس کارت ملیم با طالبان در رقابته…»
تیم بانک شهر با حضور ستاره های نامدار ایرانی به عنوان قهرمانی هفتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست یافت.
حسین وفایی که به عنوان نخستین ایرانی به مسابقات مسترز اسنوکر راه یافته بود با شکست در دومین دیدار خود از جدول این رقابت ها کنار رفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
هواداران تهرانی از امروز و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
رقابتهای دسته 96 کیلوگرم مردان در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و رتبه هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
در چارچوب تورنمنت آزاد تکواندو لبنان سه نفر از نمایندگان بانوان کشورمان موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
فینال مواد ۵۰۰ متر کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با کسب هر شش عنوان قهرمانی برای نمایندگان ایران پیگیری شد تا پرونده این رقابت ها با قهرمانی ایرانی ها در تمامی ماده ها بسته شود.
روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر چهار نماینده ایران پیگیری شد.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ