خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
خبرگزاری فارس تصویری از خوش‌وبش سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و سیدابراهیم رئیسی منتشر کرده است.
خبرگزاری حوزه نوشت: اجلاسیه اساتید سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع «نقش اساتید در هدایت علمی تربیتی طلاب و فضلا به ویژه طلاب دارای استعداد برتر» در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری حوزه نوشت: آیت الله اعرافی از حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مصدوم حادثه امروز قم عیادت کرد. این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرار گرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
خبرگزاری ایسنا نوشت: آنچه که گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین از خود نشان داد واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر از بهترین حالت یک زن ایرانی است که ذائقه غربی نیز برایش دست می‌زند.
خبرگزاری ایسنا تصاویری متفاوت از دو زوج طلبه در روز برفی قم را منتشر کرد. اولین برف زمستانی قم را سفیدپوش کرد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
میزان خبرگزاری قوه قضاییه، تصاویر «اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» را که صبح امروز «به دار مجازات آویخته شدند» را منتشر کرد.
خبرگزاری آناتولی ترکیه تصاویری که ادعا می شود مربوط به کشته شدن سرکرده داعش است را منتشر کرده است.
خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: شنیده‌ها حاکیست که گردانندگان تجمع برلین، دست به دامن گروه‌های مدنی غیر ایرانی از جمله دگرباش‌ها و پناهندگان سایر کشور‌ها شده و آن‌ها را با وعده‌های مالی به تجمع آورده بودند.
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم با اشاره به اینکه پزشکان ارتش بیشترین زحمت را برای فرونشاندن بحران ضداپیدمی در پایتخت متحمل شدند، از آن‌ها که روحیه خستگی‌ناپذیر و قدرت رزمی شکست‌ناپذیر ارتش را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ