قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
اکنون که در دهه محرم به سر می‌بریم و یاد بزرگ آزادمرد جهان حسین بن علی بر هر کوی و برزن است، خوب است که به این پرسش اساسی توجه کنیم که چرا مردم کوفه از امام حسین برای قیام علیه حکومت یزید دعوت کردند.
ایمن حسین، مهاجم عراقی تیم الجزیره، گزینه تابستانی تراکتور بود اما به دلیل پر شدن سهمیه خارجی، تراکتور نتوانست او را به خدمت بگیرد.
حسین کنعانی به دلیل اتفاقات و بحث‌های گذشته پیرامون خود از مردم عذرخواهی کرد.
مدافع میانی استقلال علت عدم خوشحالی کاپیتان این تیم در دربی را عنوان کرد.
حاج «محمدحسن شمشیری» در سال ۱۳۴۰ به دلیل بیماری قلبی درگذشت و در آرامستان ابن بابویه تهران در نزدیکی بزرگان و چهره‌های معروفی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی، دکتر حسین فاطمی، علی اکبر دهخدا، میرزاده عشقی، سید اشرف‌الدین گیلانی (نسیم شمال) به خاک سپرده شد.
تاثیر حضور شیخ حسین در جمع رزماندگان دفاع مقدس تا حدی بود که برخی فرماندهان سپاهی و ارتشی در مقاطع محتلف با نگارش نامه‌هایی از او به دلیل حضور در سنگر رزمندگان تقدیر و تشکر می‌کردند و او را برای حضور در جمع رزمندگان دعوت می‌کردند.
استقلال در آغاز دور برگشت لیگ برتر در حالی در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود که کاپیتان و سنگربان اول خودش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
سید حسین طباطبایی افزود: متأسفانه سه کارگر این معدن به دلیل آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: شرکت‌های خودروسازی به دلیل زیان‌ده بودن به بخش خصوصی تحویل داده نمی‌شوند.
حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
باشگاه پالما اسپانیا ضمن اعلام حضور دو لژیونر ایرانی خود در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرانی آسیا، دلیل غیبت حسین طیبی در بازی این هفته را اعلام کرد.
مس خوشحال ترین تیم هفته دوم لیگ برتر بود به این دلیل که در اولین بازی خانگی خود توانست 3 گل به تیم خوب پیکان بزند.
فرماندار باخرز در جنوب شرقی خراسان رضوی گفت: قبلا به دلیل ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، در روز‌های تاسوعا و عاشورا تفرجگاه ارزنه باخرز تعطیل شده بود و جمع محدود گردشگران در روز عاشورا از مسیر انحرافی به این تفرجگاه رفته بودند.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: دلیل نابسامانی‌ها هم ریشه در خرابکاری‌هایی دارد که از طریق نفوذی‌ها و گروه‌های معاند انجام می‌شوند که در راًس آنها منافقین و صهیونیست‌ها هستند تا از طریق ضربه زدن به مدیران دولت رییسی می خواهند ما را از کارآمدی سیستم ناامید کنند. برای مقابله با این سه مرحله٬ در وهله اول باید کارآمدی نظام مورد توجه قرار بگیرد. به‌هرحال اتفاق‌هایی که به امور قضایی و خرابکاری‌ها ربط پیدا می‌کنند، قابل‌ پیش‌بینی هستند.
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است
سرویس ترجمه گوگل ۲۴ زبان جدید اضافه کرد
احسان رضاپور کارشناس بازار سهام گفت: بازاری که معاملات ۲۰ هزار میلیاردی تومانی را تجربه کرده، می‌بایست با این افت‌ها و جذابیت‌های قیمتی، معاملاتی حداقل بین ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان را روزانه تجربه کند، اما به دلیل ترک و کوچ فعالان بازار بعضا معاملات خرد کمتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی را ثبت می‌کند. این یعنی با بازار عملا مرده و نیمه جانی مواجهیم که برخلاف بازار‌های دیگر انگیزه‌ای برای حضور در میان فعالانش باقی نگذاشته است.
روزنامه تحت ریاست حسین شریعتمداری در مطلبی دلیل دستگیری تاجزاده را ارتباط با شبکه های بیرونی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ