صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بافت تاریخی شیراز بالاخره توانست نظر کارشناسان کمیته ثبت آثار تاریخی و فرهنگی را جلب کرده و به عنوان میراثی که متعلق به همه مردم ایران است و اجزای آن باید توسط همه مردم حفظ شود؛ معرفی شد.
سمنان - «فرش خودرنگ سنگسری» و «سفال خاکستری شاهرود» از میراث فرهنگی و صنایع دستی مغفول استان سمنان هستند که اگر مورد بازشناسی و معرفی دقیق قرار گیرند، نقطه عطفی برای این خطه خواهند بود.
دومین نکوداشت چهره های ماندگار میراث فرهنگی ایران
دومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی کشور روز ۲۵ خرداد برگزار می‌شود.
مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها در نشستی با وزیر میراث فرهنگی، گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام و قابل رونمایی در هفته میراث فرهنگی را ارائه کردند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
گروهی از پژوهشگران بین‌المللی به رهبری محققان کالج دانشگاهی لندن در مطالعه‌ای به بررسی افرادی با اجداد اروپایی، بومی آمریکا و آفریقایی پرداخته‌اند و قسمت‌های مختلف ژنوم انسان را با خصوصیات صورت آن‌ها مقایسه کرده‌اند. سپس نتایج این یافته‌ها با وضعیت سایر انسان‌ها و نئاندرتال‌ها مقایسه شد. درنهایت محققان متوجه شدند که ۲۶ تکه از ژنوم انسان ارتباط محکمی با شکل صورت دارد.
۲۸ نفر از نمایندگان مجلس در طرحی ارائه شده، برخی از قوانین و احکام را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نامعتبر دانستند.
۲۸ نفر از نمایندگان مجلس در طرح ارائه شده، برخی از قوانین و احکام را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نامعتبر دانستند.
یک کارشناس ارشد روابط بین الملل اظهار کرد: عوامل مختلفی آمریکا را به مداخلات نظامی در کشورها تشویق کرده که یک دلیل سنتی آن، دستیابی به منابع انرژی و طبیعی سایر کشورهاست.
پرونده جشن مهرگان که پیش از این نیز توسط کارشناسان یونسکو ثبت نشده بود این بار نیز فرصت جهانی شدن را پیدا نکرد.
سایت کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار یک ویدئوی کوتاه از زندگی‌نامه و افتخارات ملی‌پوش اسکی ایران، او را میراثی برای اسکی کشورمان معرفی کرد.
سایت کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار یک ویدئوی کوتاه از زندگی‌نامه و افتخارات ملی‌پوش اسکی ایران، او را میراثی برای اسکی کشورمان معرفی کرد.
طرح مطالعه تطبیقی تاریخ مردم‌شناسی ایران و ترکیه که تفاوت‌های مؤسسه‌ای شدن در رشته مردم‌شناسی به عنوان یک شاخه مهم از علوم میراثی را در دو کشور ایران و ترکیه بررسی می‌کند، انجام شد.
انزلی- معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اصلاح حرائم میراثی با اولویت صیانت از بناهای تاریخی در کشور ضرورت دارد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مطالعات نشان می‌دهد که پیاده روی اربعین به عنوان میراثی سنتی میان شیعیان علاوه بر نشان دادن بنیان های دموکراتیک این مذهب، از ظرفیت های اقتصادی نیز برخوردار است.
محمد‌جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران می‌گوید: در این نوع بنا‌های میراثی و تاریخی، هم انتفاع افرادی مطرح است که این ملک به آن‌ها ارث رسیده و نمی‌توان به این موضوع بی‌توجه بود و در هر محکمه‌ای مالکیت فردی در اولویت است و هم نمی‌توان در شهر‌های تاریخی که قدمت زیادی دارند، به موضوع میراث و هویت تاریخی بی‌توجه بود.
بنای تاریخی ۱۲ فامیلی در بهشهر این روزها به خانه مخوف شهرت پیدا کرده بنای میراثی که عده ای درصدد تخریبش برآمده و میخواهند هویتش نیز از بین برود.
تهدید و برخورد با مسافران ایرانی بلغارستان، افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی بعد از کرونا، انتقاد مدیران پایگاههای میراثی از وضعیت موجود خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشست تخصصی درباره مشکلاتی که در پایگاه‌ها مواجه هستند سخنرانی کردند. نگاهی مخرب توسعه‌ای یکی از این محورها بود.
تبریز- پنیر لیقوان، میراث خوشمزه‌ای بوده که از گذشته در دل کوه‌های لیقوان به یادگار مانده است و بخشی از هویت و شناسنامه صنایع غذایی آذربایجان شرقی را یدک می‌کشد.
قزوین - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه کسانی که تصور می‌کنند بافت و یا معماری تاریخی مانع توسعه است اشتباه می‌کنند، عنوان کرد: بافت تاریخی نباید مانع توسعه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ