تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که با وجود مخالفان زیادی که روی سکوهای پارک دو پرنس دارد می خواهد در این تیم بماند.
طبق ادعای اکیپ، جانلوئیجی دوناروما ترسی از رقابت ندارد و در پی اس جی خواهد ماند تا خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برای رئال مادرید احترام قائل است اما هیچ ترسی از این تیم ندارد.
بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا از تیم پورتو و مهدی طارمی مهاجم ایرانی‌اش و تلاش برای گرفتن پنالتی انتقاد کرد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.
آناکوندای سبز مانند همه مار‌ها شکارچی است که منقبض کننده‌ای غیر سمی از خانواده بوآ است. آن‌ها قربانی خود را با دندان‌های قدرتمند خود می‌گیرند، با بدن قدرتمند خود خفه می‌کنند و سپس آن را به طور کامل می‌بلعند.
آندره اونانا، دروازه‌‎بان اینتر، می‌گوید پیروزی در دیدار رفت برابر بنفیکا به معنای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داده ترسی از میدان دادن به بازیکنان جوان و ناشناخته ندارد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخشی از آن بدعهدی های خودش را جبران کند، از ایران هراسی دست بردارد و بخشی از پول های بلوکه شده به ما برگرداند، قطعا ما ترسی از مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازی کردن در برابر تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، اسپانیا و اسلوونی کار آسانی نیست.
روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
سرمربی تیم مراکش در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر کرواسی بازیکنان ارزشمند تیمش را در مقام مقایسه با مودریچ قرار داد.
عکسی از مسی دست به دست می‌چرخد و همه دوباره نگران غیبت ستاره در بازی اول جام‌جهانی شده‌اند.
دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
صداها و فریادهای بلند در خیابان‌ها و دانشگاه‌ها و بوق‌های اعتراضی ماشین‌ها ‌ترسی ندارد. من از صداگذاری‌ها، خشونت‌افزایی، کوکتل مولوتوف به دست دادن‌ها و تئوری‌سازی‌ها با نام «دفاع مشروع» نگرانم.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
خاویر زانتی، قائم مقام اینتر، می‌گوید این تیم ترسی از رویارویی با بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ندارد.
اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان از عملکرد شاگردانش مقابل مس راضی نیست؛ او البته نسبت به صادر نشدن مجوز بازی بایناما هم گلایه دارد.
سرمربی آینتراخت فرانکفورت از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی بر بایرن و رئال مادرید حرف زد.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون حاکمیت چین را تهدید نمی‌کند و تهدیدات این کشور، آمریکا را نمی‌ترساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ