مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
مراسم انعقاد تفاهم نامه میان هلال احمر و مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا برگزار و بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به سرطان تحت حمایت هلال‌احمر قرار می‌گیرند.
‎توفان شن، امسال در شمال سیستان‌وبلوچستان غوغا کرده و فعالیت‌ امدادگران هلال‌احمر زیر شلاق بادهای ۱۲۰ روزه ادامه داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از هشدار سازمان هواشناسی در ۴ استان کشور و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۷۰۳ نفر در یک هفته گذشته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه امدادگران هلال‌احمر به قیمت آرامش و حتی جان خود به مردم نیازمند و حادثه دیده خدمت می‌کنند، بر لزوم توجه ویژه به معیشت و خانواده آنان تاکید کرد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی سامانه فراخوان اضطراری امدادگران در این جمعیت خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انعقاد قرارداد با امدادگران دارای درجه ایثار خبر داد و گفت: مراحل استعلام و بررسی پرونده امدادگران در حال انجام است.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام۳۰۰ ماموریت امدادو نجات طی ۳ روز در کشور گفت: امدادگران ۲۴۴ نفر را در این مدت نجات دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: طبق توافقات انجام شده از تأمین اجتماعی درخواست شد با توجه به دغدغه‌ امدادگران از ابتدای مهرماه حق بیمه برای همه کسانی که درخواست داشتند برقرار شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: آن دسته از امدادگرانی شامل پرداخت حق بیمه می‌شوند که در سامانه امدادیار ثبت‌نام کرده باشند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از امدادرسانی به ۱۵۴۹ نفر در حوادث یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ