آبادان- مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان از نهایی‌شدن انتقال ۳ بازیکن عراقی به صنعت نفت تا پایان هفته خبر داد و گفت: کل بودجه صنعت نفت برای لیگ پیش‌رو ۱۳۰ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به سران پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار تصویری، از نهایی‌شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر داد.
قالیباف،رئیس مجلس گفت:رهبر انقلاب دستور کار اصلی سال آخر مجلس را در سه محور پیگیری مسئلۀ مهار تورم و رشد تولید، تصویب برنامۀ هفتم، و نهایی‌کردن طرح‌ها و لوایح نیمه‌کاره تعیین کردند.
نایب‌رییس زنان فدراسیون شطرنج می‌گوید با یک مربی اهل روس مذاکرات انجام شده و در صورت نهایی‌شدن قرارداد، اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
در صورت نهایی‌شدن فسخ قرارداد یزدانی با استقلال باید این بازیکن را شاگرد جدید ژوزه مورایس در سپاهان بدانیم.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.
در آخرین روز از فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی‌شدن فرآیند یک خرید بزرگ از سوی آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.
منچستریونایتد قصد دارد هر چه زودتر کار انتقال کاسمیرو را نهایی کند تا او دوشنبه برابر لیورپول به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ