راهبردهای خاص «مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت»، «انتقال و توسعه فناوری» و «ارتقاء جایگاه شرکت های دانش‌بنیان» می تواند به اجرای بهتر شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه سرطان، خدمات آزمایشگاهی در حوزه سلولی و مولکولی ارائه می دهد.
بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره صنعت و بازار خودرو، به ارائه ۵ اقدام کوتاه مدت و ۵ توصیه راهبردی در این زمینه پرداخته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: ارائه ابتکار میانجیگری ⁧عراق⁩ بین ⁧ایران⁩ و ⁧عربستان⁩ ناشی از نگاه راهبردی سردار سلیمانی بود.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی پیشنهادی ابتکاری حاوی سه راهبرد با عنوان «جهان اسلام؛ همبستگی برای صلح و توسعه پایدار» ارائه و تبیین کرد و همچنین نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ۱۰ توصیه راهبردی در خصوص مدیریت بازار ارز ارائه کرد.
دبیر شورای راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست از ارائه ۱۳ راهبرد کلان ملی و ۴۶ اقدام فرابخشی برای چالش‌های محیط زیستی کشور خبر داد.
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در راهبرد اصلاح بودجه ریزی پیشنهاد کرد وزارت ارتباطات ۸ اقدام ملی را در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک انجام دهد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با ارائه راهبرد اصلاح بودجه ریزی تاکید کرده لازم است برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، منابع تخصیصی شفاف و منابع به سمت صندوق نوآوری هدایت شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه سند تحول راهبردی دیجیتال نظام مالیاتی کشور تا پایان دی‌ماه خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ۷ توصیه راهبردی پیرامون امور نخبگان ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
رییس مرکز پژوهش های مجلس در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
در چهارمین جلسه کارگروه راهبردی و تدوین الگوی عملیاتی و مقررات عمومی صیانت از کودکان و نوجوانان طرح اینترنت کودک معرفی و نظام‌نامه رده‌بندی سنی محتوا و خدمات ارائه شد.
معاونت علمی اعلام کرد: ۱۰ شرکت خصوصی و ۱۰ مرکز دولتی در شمار ۲۰ مرکز برتر عضو شبکه و ارائه کننده خدمات شبکه آزمایشگاهی فناودی‌های راهبردی قرار گرفتند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.
دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
هفتمین جلسه «شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی – راهبردی» صبح امروز با موضوع بررسی ابعاد بحران آب و ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی در این زمینه با حضور روسای مراکز تحقیقاتی و راهبردی در کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ